Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@17:20:09 GMT

نجات مسافران گرفتارشده دربرف و کولاک

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۳۸۵۵


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: حدود 40 مسافر با 10 خودرو  که بر اثر بارش شدید برف و کولاک در محور تکاب - دندی گرفتار شده بودند، با تلاش امداد گران نجات یافتند 

شیوخی گفت : راهداران شهرستان های تکاب و ماهنشان زنجان پس از 2 ساعت تلاش، محور تکاب - دندی را بازگشایی و این خودروها را به ادامه مسیر هدایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیوخی با بیان اینکه بارش برف در این محور همچنان ادامه دارد، افزود:رانندگان خودروها و وسایل نقلیه از تردد شبانه در محور تکاب - دندی خودداری کنند.


«تکاب» در جنوب آذربایجان غربی و در فاصله 85 کیلومتری «دندی» از توابع زنجان قرار دارد و این محور نزدیک ترین مسیر بین این استان هاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برف تکاب کولاک ارومیه اذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی با تبریک سالروز تاسیس رادیو به خانواده بزرگ رادیو چی چست و مخاطبان گرانقدر و صمیمی آن و همچنین تلاشگران رسانه رادیو و شبکه استانی گفت: از تلاش تمامی همکاران هنرمند خود در معاونت صدا که برای ارتقای کیفی و محتوایی رادیو بویژه در دوره تحولی با شعار هویت محوری و عدالت گستری در جبهه فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف رسانه ملی در تلاشند تشکر و قدردانی می‌کنم.

   ناصر حجازی فر در ادامه سخنان خود بعد ار شنیدن صحبت های حاضران در جلسه توضیحاتی در خصوص رفع دغدغه‌های همکاران ارائه نمود و خاطرنشان کرد: سعی ما در بحث ساماندهی نیروها رعایت عدالت و اولویت بندی در این زمینه است و به جد پیگیر این موضوع بوده و تلاش می‌کنیم. وی امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه را یکی از مهمترین رویکردهای رادیو برشمرد و افزود: همکاران رادیوانسانهای فداکار و باانگیزه ای هستند که با عمق وجود تلاش می‌کنند تا لحظات خوبی را برای مخاطبان رادیو رقم بزنند .

در ابتدای این جلسه معاون صدا گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه صدا ارائه نمود و سپس همکاران حاضر در جلسه به بیان نظرات و دیدگاهها ی خود پرداختند و در پایان با هدایایی از تلاش کارکنان ، هنرمندان و پیشکسوتان رادیو چی چست تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ