Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@23:26:19 GMT

درب ضد سرقت آتار درب سلماس

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۴۰۴۴

درب ضد سرقت آتار درب سلماس

درب ضد سرقت آتار درب سلماس به ۴ دسته تقسیم بندی می شود:

درب های ضد سرقت سوپر برجسته که ضخامت رویه اولیه ۸ میلی متر می باشد و قسمت برجسته دارای ضخامت های ۱۶ تا ۳۲ میلی می باشد. اگرچه با وجود طرح موج درب ضد سرقت برجستگی رویه به حدود ۱۰ سانتی متر نیز رسیده است و درب ها دارای سنگینی بیشتری نسبت به درب های طرح ابزارخورده می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در سال ۹۴ و ۹۵ تعداد مدل های سوپر برجسته افزایش چشمگیری پیدا کرد. استفاده از رویه های PVC با استفاده از پرس منبران قابلیت بسیار بالایی به خط تولید کارخانه آتار درب سلماس برای تولید انبوه مدل سوپر برجسته داده است. استفاده از چسب های با کیفیت بالا برای اتصال روکش به MDF بسیار با اهمیت می باشد. درب های برجسته که ضخامت رویه همانند سایر درب های ۰٫۸ سانت می باشد و رویه های برجسته دارای ضخامت ۰٫۸ سانت می باشد. قیمت این نوع درب ها کمتر از درب های سوپر لوکس می باشد. رنگ کاری این نوع درب از طرح های ابزارخورده زمان برتر می باشد. وزن این درب ها نیز در محدوده ی ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم قرار می گیرد. از نظر مقاومت هیچ تفاوتی بین این مدل و طرح های سوپر برجسته وجود ندارد و اختلاف قیمت فقط به دلیل استفاده ی کمتر متریال در این تیپ می باشد. درب های ابزار خورده یا همان درب های با طرح CNC که جز درب های پر فروش می باشد و بیشتر ساختمان سازان و بخصوص انبوه سازان از این درب استقبال زیادی می کنند. با توجه به اینکه مقاومت این درب با دیگر درب ها از لحاظ مقاومت و شاستی کشی داخلی برابر می باشد و استفاده از یراق کاله یا داف ترکیه توانسته بهترین مقاومت را برای درب ضد سرقت آتار درب سلماس به ارمغان بیاورد. زمان کمتر برای تولید و قیمت پایین از از مزایای اصلی این تیپ می باشد. ضخامت چهارچوب ۱٫۸ میلی متر و ضخامت فلز داخلی ۱٫۵ میلی متر می باشد که نوع شبکه کشی فلزی داخل درب در این تیپ همانند دیگر مدل ها می باشد. درب ضد سرقت تاناک و روکش ملامینه نیز جز ارزان ترین مدل های درب ضد سرقت آتار درب سلماس می باشد که در تیپ تاناک به دلیل استفاده فلز در نمای درب ، و در تیپ ملامینه به دلیل عدم وجود مرحله ی رنگ کاری قیمت تمام شده ی محصول پایین می باشد. دیگر اکسسوری های مورد استفاده در درب های ضد سرقت قابل استفاده در این تیپ می باشند.

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت به دو نوع دور فلز و پرسی تولید می شوند. درب های دور فلز قابلیت تعویض رویه در محل پروژه را دارد و کاربردی تر می باشند. درب های ضد سرقت پرسی به دلیل پروسه تولید قیمتی بالاتر داند ولی این افزایش قیمت به معنی افزایش مقاومت درب نمی باشد. درب های دورفلز از قسمت های کناری درب کاملا فلز بصورت U ضخامت درب را در برداشته است که در نوع پرسی چنین موضوعی دیده نمی شود. دیگر اکسسوری هایی که بر روی درب ضد سرقت آتار درب سلماس می توان نصب کرد : شب بند ، روزبند ، قفل مولتی سیستم ، پیم پشت لولا ، دور آلومینیوم و انوع درکوب های لوکس می باشد.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت

استاندارد درب های ضد سرقت شرکت آتار درب سلماس ۱۱۵*۲۱۵ پشت تا پشت چهارچوب فلزی می باشد. چهارچوب های تولید به دو شکل پرواز دار و بدون پرواز تولید می شود. درب های ضد سرقت بدون پرواز ، ابعاد پشت و جلوی درب ضد سرقت به یک اندازه می باشد. درب های ضد سرقت که دارای پرواز فلزی می باشد ابعاد جلوی درب یا اصطلاحا پرواز به پرواز ۱۲۰*۲۱۷ سانتی متر می باشد. 

البته باید بیان شود ساخت سفارشی درب ضد سرقت با ابعاد خاص نیز برای کارخانه مقدور می باشد که در این صورت زمان بیشتری برای تولید درب های ضد سرقت مورد نیاز می باشد. بصورت کلی زمان تولید درب های ضد سرقت بدون برجستگی نسب به درب های ضد سرقت برجسته کمتر می باشد. نصب درب سرقت بر روی فریم انتظار فلزی انجام می شود و برای نصب حتما باید قوطی فلزی در داخل قطر دیوار تعبیه شده باشد. پس از نصب درب ضد سرقت، پشت چهارچوب نیاز به مصالح ریزی ماسه و سیمان دارد.

درب ضد حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی ، درب های داخلی ساختمانی از قبیل MDF و HDF از دیگر درب های تولید شرکت آتار درب سلماس در ایران می باشد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در سفر یکروزه خود به شهرستان سلماس با حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهرستان سلماس، در این دیدار گفت: متاسفانه فعالیت های ما در مساجد قابل قبول نیست و بیشتر فعالیت های برای رفع تکلیف است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی،  بر لزوم توجه به نیازهای جوانان در برنامه‌های فرهنگی کانون‌ها تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب و جذاب، جوانان را به حضور در مساجد و فعالیت‌های مذهبی ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه برای جذب جوانان باید هزینه و تبلیغات کرد، ادامه داد: برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نباید مختص به زمان خاصی باشد و در طول سال باید برنامه جذاب برای نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ترویج معارف دینی و اسلامی، اظهار داشت: کانون‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نقش موثری در جذب جوانان به مساجد و فعالیت‌های مذهبی داشته باشند.

محسن رضایی افزود: متاسفانه در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و مسائل اقتصادی فعالیت های مسجد راکد شد و در ستاد کانون های مساجد استان شروع به سامان دهی و سطح بندی کانون ها کردیم.

وی بیان کرد: در شهرستان سلماس ۴۰ کانون فعال هستند که امسال در حال بروزرسانی هستیم.

رضایی ادامه داد: طبق فرموده امامین انقلاب رکن اصلی و محور اصلی مسجد، امام جماعت است و تمام ارکان مسجد باید حول این محور عمل کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: در مسجد باید ذائقه دهه های مختلف شناسایی شود و با بهانه های مختلف نوجوانان و جوانان راجذب مسجد کرد.

وی گفت: مسجد در مکتب اهل بیت (ع) نقش برجسته‌ای برای تربیت بر عهده دارد و اساساً پایگاه تربیت، توحید، ذکر و انسان سازی مسجد است و در این راستا باید اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • عملیات وعده صادق بر اساس اصول تناسب و ضرورت بود
  • رژه یگان‌های ارتش در سلماس