Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@11:47:40 GMT

گرفتاری 15 راس گوسفند در صخره های تکاب

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۴۲۸۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب افزود: این گوسفندان که به همراه گله توسط دامداران روستای آرپاچایی به چرا رفته بودند، از گله جدا شده و به کوه رفتند که هم اکنون در میان صخره های این منطقه و در هوای سرد و بارانی توان ادامه مسیر را ندارند.
وی بیان کرد: دامداران محلی این روستا با بی احتیاطی موجب رم کردن و جداشدن این گوسفندان از گله شده و اکنون برای پایین آوردن این گوسفندان از میان صخره ها تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روستای آرپاچایی به همراه سه روستای عربشاه، آق اطاق و جداقیه در 60 کیلومتری تکاب در منطقه ای دورافتاده، کوهستانی و سخت گذر به نام 'اوریات' واقع شده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گرفتار برف گوسفند ارومیه راس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم

در گذشته به جهت ذخیره آب مازاد در حوالی آرامگاه ویس نازار شهرستان کرمانشاه اقدام به ساخت حوضچه کردند، اما در حال حاضر به گفته شهروند خبرنگار ما این حوضچه هیچ کاربردی ندارد و تبدیل به محلی برای مرگ گوسفندان این منطقه شده است.

ماجرا از این قرار است که گوسفندانی که در حال چرا در این منطقه هستند برای رفع تشنگی به این حوضچه می‌روند، اما این حوضچه به گونه‌ای است که گوسفندان دیگر قادر به برگشت نیستند و در آنجا گیر می‌افتند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست کرد تا این فکری به حال این حوضچه کنند تا کمتر شاهد غرق شدن گوسفندان در آب باشند.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

رفع مشکلات زیرساختی روستا‌های قم در سفر دور دوم رئیس جمهور اولویت دارد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • (ویدئو) غرش‌های بلند پلنگ ایرانی در صخره‌های دماوند