Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام دکتر محمد بنی جمالی -پزشک تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ، پیمان حسینی و محمد احمدزاده صبح امروز جهت تست MRI راهی بیمارستان ایرانیان شدند که با همکاری مساعد مسئولان و کارکنان این بیمارستان پاسخ تست ها مشخص شد.

پیمان حسینی که چند روز از گرفتگی شدید از ناحیه گردن رنج می برد و کلیه اقدامات درمانی و فیزیوتراپی روی وی انجام شده است ، باتوجه به جواب تست MRI ، وی برای حضور در مسابقات مشکلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل کشیدگی و پارگی عضلات ران پای راست در بازی برابر آمریکا ، با توجه به جواب تست (MRI) قادر به همراهی تیم ملی حداقل برای مسابقه امشب برابر تاهیتی نخواهد بود. 

کد خبر 4452634

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان حسینی تاهیتی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران محمد احمدزاده تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن تیم فوتبال استقلال تهران فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان وینفرد شفر تیم فوتبال سایپا تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون کشتی جام حذفی رسول خادم کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

ساعت برگزاری دو دیدار باقی‌مانده تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود، این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ادعای جالب سرپرست سابق تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)