Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این درگیری حدود ساعت 12 ظهر امروز رخ داد که در این درگیری پنج نفر مرد مصدوم و به بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند منتقل شدند.
این مصدومان پس از اقدامات درمانی، برای ادامه درمان با چهار دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: در جریان این درگیری که دلیل آن اختلافات ملکی بوده، یکی از طرفین درگیری اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده است که پس از این تیراندازی عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عسگر شهنیان پور افزود: طرفین درگیری از جمله فرد تیرانداز توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه آرامش و امنیت در محل درگیری برقرار است، اظهار داشت: پرونده مقدماتی این درگیری تشکیل و سلاح به کار رفته در این درگیری کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند گفت: با افرادی که قصد برهم زدن امنیت و نظم عمومی را دارند، با جدیت برخورد می شود.
شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.
7467/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بیمارستان تیراندازی فرمانده انتظامی شهرستان فوریت های پزشکی کشف و ضبط راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند