Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:52:34 GMT

84 تن آش نذری ویژه 28 صفر در شیراز پخته و توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۵۱۵۳

84 تن آش نذری ویژه 28 صفر در شیراز پخته و توزیع شد

به گزارش ایرنا برای پخت این آش 84 هزار کیلویی، افزون بر 700 نفر مشارکت داشتند و توزیع این آش همچون سال های پیشین از ساعت پنج صبح در بوستان خلدبرین شیراز انجام شد.
افزون بر توزیع این آش در میان شهروندان شیرازی، مقداری از آن نیز برای نیازمندانی که امکان مراجعه به بوستان خلدبرین را نداشتند و همچنین مناطق حاشیه این شهر، مراکز خیریه، مراکز درمانی و آسایشگاه ها ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد اسدی، مدیر موسسه فرهنگی و مذهبی امام هادی(ع) شیراز اظهار داشت: نیت پخت این آش نذری از سال 78 یعنی 19 سال پیش و از محل نذورات مردمی شکل گرفت و در این سال یک تن آش طبخ و توزیع شد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، سال 96 این آش در بین 300 هزار نفر توزیع شد.
آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب، نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و همچنین سیروس پاک‌ فطرت، عضو شورای اسلامی شهر شیراز سه شنبه شب (پانزدهم آبان) از مراحل پخت این آش نذری بازدید کردند.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی عضو شورای اسلامی شهر مجلس خبرگان رهبری مراکز درمانی نماینده مردم نماینده ولی فقیه در استان فارس راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز

مراسم استقبال از پیکر شهید سیدعلاءالدین اسدپور؛ از شهدای دوران دفاع مقدس امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پیکر شهید سید علاءالدین اسدپور در میان استقبال مردم وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد. این شهید متولد 20 تیر 1349 بود که در عملیات بیت‌المقدس 7 در تاریخ 23 خرداد 67 در منطقه شلمچه در سن 18 سالگی به شهادت رسید.

پیکر شهید اسدپور که بعد از تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود، با آزمایش‌های دی‌ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد. 

پیکر این شهید امروز با استقبال مردم و مسئولان از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب وارد شیراز شد و مادر شهید اسدپور پس از 37 سال دوری، فرزند خود را در آغوش کشید.

محفل انس با قرآن کریم با حضور 120 قاری و آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امشب، 12 اردیبهشت‌ با حضور پیکر شهید اسدپور در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار خواهد شد.

پیکر شهید بزرگوار در نماز جمعه لپویی حضور می‌یابد و جمعه شب هم همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی با حضور پیکر این شهید بزرگوار در مسجد امام حسن (ع) شهر زرقان برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید اسدپور روز شنبه، 15 اردیبهشت‌ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 15 از مرکز بخش رحمت آباد از توابع شهرستان زرقان آغاز شده و به سمت زادگاهش روستای آغلجو ادامه می‌یابد و در نهایت پیکر شهید در گلزار شهدای روستای کورکی به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • ادبیات مواجهه با دهه کرامت را متفاوت کنیم
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور