Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب مرادی در پایان حرکت یک ضرب دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان طلا گرفت رکورد یک ضرب جهان را شکست.

به گزارش ایسنا، در هفتمین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان۲۰۱۸، رقابت دسته ۹۶ کیلوگرم برگزار شد که در پایان حرکت یک ضرب، سهراب مرادی توانتس ایران را صاحب مدال طلا کند.

 مرادی رکورد ۱۸۶ کیلوگرم را ثبت کرد و علاوه بر کسب مدال طلا توانست رکورد یک ضرب جهان را هم ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حقوقی دیگر نماینده ایران با رکورد ۱۶۷ کیلوگرم در یک ضرب چهاردهم شد.

 *حرکت یک ضرب:

 -امیر حقوقی در اولین حرکت یک ضرب ۱۶۱ کیلوگرم را به راحتی بالای سر برد.

حقوقی برای حرکت دوم پشت وزنه ۱۶۷ کیلوگرم قرار گرفت که این وزنه را هم بالای سر برد.

برخواه سرمربی تیم ملی برای آخرین حرکت حقوقی۱۷۱ کیلوگرم را درخواست که نماینده ایران موفق به بالای سربردن این وزنه نشدو با همان ۱۶۷ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

-سهراب مرادی در اولین حرکت پشت وزنه ۱۸۱ کیلوگرم قرار گرفت که به راحتی وزنه را بالای سر برد.

مرادی در دومین حرکت یک ضرب، وزنه ۱۸۶ کیلوگرم را مهار کرد و رکورد یک ضرب جهان  را یک کیلوگرم ارتقا داد.

-تیان تائو مهمترین رقیب مرادی در اولین حرکت یک ضرب ۱۷۵ کیلوگرم ثبت کرد. او در دومین حرکت، ۱۸۱ کیلوگرم را انداخت.  او در آخرین حرکت یک ضرب توانست ۱۸۱ کیلوگرم را ثبت کند و مدال نقره گرفت.

مدال برنز به وزنه بردار بلاروس با رکورد ۱۸۰ کیلوگرم رسید.

-سیخانتسو از بلاروس ابتدا با مهار وزنه ۱۷۳ کیلوگرم توانست رکورد یک ضرب جوانان جهان (۱۷۲ کیلوگرم ) را یک کیلوگرم ارتقا دهد. سپس جاناتان ریواز از کلمبیا رکورد ۱۷۶ کیلوگرم را ثبت کرد و رکورد را ۳ کیلوگرم افزایش داد. وزنه بردار بلاروس دوباره توانست با مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم رکورد یک ضرب جوانان جهان را از آن خود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهراب مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر

قهرمانی اینتر در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا باعث تکرار یک رکورد تاریخی در کالچو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قهرمانی اینتر در فصل 24-2023 سری A که با پیروزی شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل میلان در هفته سی‌و‌سوم رقابت‌ها مسجل شد، یک رکورد را پس از 52 سال در سطح اول فوتبال ایتالیا تکرار کرد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر به ششمین مربی متفاوت از سری A تبدیل شد که اسکودتو را می‌برد. این فهرست شامل ماسیمیلیانو آلگری (یوونتوس 2019)، مائوریتزیو ساری (یوونتوس 2020)، آنتونیو کونته (اینتر 2021)، استفانو پیولی (میلان 2022)، لوچانو اسپالتی (2023) و اکنون سیمونه اینزاگی (اینتر 2024) می‌شود و در میان آنها هم ساری، پیولی، اسپالتی و اینزاگی برای نخستین بار قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کردند.

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

قهرمانی متوالی 6 مربی متفاوت در سری A اما بی‌سابقه نیست، چرا که در حدفاصل سال‌های 1967 تا 1972 نیز این اتفاق رخ داده بود. در آن مقطع یوونتوس سال 1967 با هدایت هریبرتو هررا، میلان سال 1968 با هدایت نرئو روکو، فیورنتینا سال 1969 با هدایت برونو پسائولا، کالیاری سال 1970 با مربیگری مانلیو اسکوپینیو، اینتر سال 1971 با مربیگری جووانی اینورنیزتی و مجدداً یوونتوس سال 1972 با هدایت چستمیر ویکپالک اسکودتو را بردند. این اتفاق اما در هیچ‌یک از دیگر لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا رخ نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)