Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@20:22:50 GMT

تسلیت وزیر کشور در پی شهادت موسوی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۵۵۱۸

تسلیت وزیر کشور در پی شهادت موسوی

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی شهادت «سیدنورخدا موسوی» مامور نیروی انتظامی و جانباز ۱۰۰ درصد را تسلیت گفت. ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی شهادت «سیدنورخدا موسوی» مامور نیروی انتظامی که بعد از 10 سال مجروحیت و جانبازی 100 درصد، شب گذشته به لقاءالله پیوست، تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز آسمانی شهیدی که 10 سال پس از شهادت نفس کشید

متن پیام تسلیت وزیر کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ"

عروج عاشقانه شهید سرافراز دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران سید نورخدا موسوی که پس از تحمل بیش از یک دهه جراحات ناشی از زخم کین متجاوزان به حریم امنیت مردم به فیض عالی شهادت نائل آمد را به خانواده صبور و مقاوم آن شهید و همرزمانش در سنگرهای پاسداری از مرزهای کشور و عموم ملت ایران تسلیت و تهنیت عرض می‌نمایم.

این شهید گواهی صادق بر عزم ایثارگران و جان برکفانی است که عاشقانه و مومنانه از خانه و کاشانه خود هجرت کرده و با حضور در مرزهای پرگوهر کیان اسلامی در برابر تروریست‌های مورد حمایت صهیونیسم جهانی و مرتجعین تکفیری منطقه به مجاهدت می پردازند و جان و مال خود را در راه خدا و آرامش و آسایش مردم اهدا می‌کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی

انتهای پیام/

R1381/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد

فرمانده کل ارتش گفت: همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه 29 فروردین و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت ها را به بهترین نحو اجرا می کنند، همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگر های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی