Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج-ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 نفر از اعضای یک خانواده در بلهزار از توابع یاسوج بدلیل گاز گرفتگی مسموم شدند.

جلال پوران‌ فرد چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: گاز گرفتگی 2 نفر از اعضای این خانواده حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز رخ داد .
وی بیان کرد: مرکز فوریت های پزشکی یاسوج پس از اطلاع از حادثه، یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوران فرد گفت: مسموم شدگان توسط نیروهای اورژانس بعد از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای گمنام یاسوج انتقال داده شدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حال عمومی افراد مسموم شده پس از انجام اقدامات درمانی خوب گزارش شده است.
بر اساس سالنامه آماری سال 1395 سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در رتبه دهم میزان متوفیات ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن بر حسب هر صد هزار نفر جمعیت قرار گرفت.
مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در فصل سرما و پدیده گازگرفتگی همواره در آغاز فصل سرما بیشتر است.
تکرار این حوادث ناگوار ریشه در ضعف فرهنگ ایمنی در استفاده از گاز و نصب وسایل گرمایی دارد.
پوران فرد تصریح کرد: همچنین از شبانه روز گذشته تاکنون، در اثر برخورد پژو 405 با خودروی سانا در محور یاسوج به بابامیدان 1نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.
وی افزود: در حادثه ای دیگر برخورد کامیون با پژو حوالی منطقه بنسنجان یاسوج 6 مصدوم در پی داشت.
پورانفرد بیان کرد: تعداد مصدومان در دیگر شهرستان ها در طی این مدت گچساران هفت و کهگیلویه یک مصدوم گزارش شده است.
20 هزار مأموریت در سال جاری از سوی امدادگران کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که بیش از 6 هزار مأموریت در بخش سوانح جاده‌ای بوده است.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان دارای بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
9868/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تصادف كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: نگاهی به زمین دچار گرفتگی

در این تصویر زمین را هنگام خورشیدگرفتگی می‌بینید. سایه ماه را می‌توان درحال تاریک‌شدن بخشی از زمین مشاهده کرد. این سایه با سرعت نزدیک به 2000 کیلومتر در ساعت در سراسر زمین حرکت می‌کرد.

به گزارش دیجیاتو، فقط ناظران نزدیک به مرکز دایره تاریک، یک خورشیدگرفتگی کامل را می‌بینند. دیگران یک گرفتگی جزئی را می‌بینند که در آن تنها بخشی از خورشید توسط ماه مسدود شده‌ است.

در تصویر روز ناسا چه می‌بینیم؟

این عکس دیدنی از خورشیدگرفتگی 11 اوت 1999 یکی از آخرین تصاویری است که از ایستگاه فضایی میر گرفته شده است.

تصور می‌شود دو نقطه درخشان که در سمت چپ بالا ظاهر می‌شوند مشتری و زحل باشند. میر در سال 2001 در یک فرود کنترل‌شده‌ از مدار خارج شد.

یک خورشیدگرفتگی جدید دیگر حدود دو هفته دیگر در آمریکای شمالی رخ خواهد داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • تصویر روز ناسا: نگاهی به زمین دچار گرفتگی
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد