Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@19:20:38 GMT

تیراندازی پلیس آگاهی در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۶۳۴۲

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۱۰:۴۰ روز گذشته مأموران واحد گشت پلیس پایتخت در محدوده تهرانپارس به یک دستگاه خودروی مزدا ۳۲۳ مشکوک می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: در همان بررسی اولیه مشخص شد که خودروی فوق در تاریخ دهم آبان به سرقت رفته است؛ بنابراین مأموران به راننده مزدا دستور ایست دادند، اما راننده اعتنایی نکرده و اقدام به فرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از علائم هشداردهنده سعی در توقف خودرو داشتند، اما راننده به سمت فلکه اول تهرانپارس حرکت کرده و با حرکات نامتعارف باعث به خطر افتادن جان شهروندان و خودرو‌های عبوری شد.

این مقام ارشد پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: در ادامه عملیات تعقیب و گریز مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند، اما راننده بدون توجه به اخطار پلیس وارد یکی از خیابان‌های فرعی تهرانپارس شده و با خودروی پراید سفید رنگی تصادف می‌کند، اما کماکان به فرار خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: راننده مزدا ۳۲۳ برای فرار از دست مأموران به صورت خلاف جهت با یک خودروی ۲۰۶ سفیدرنگ به شدت برخورد می‌کند که همزمان نیز همزمان لاستیک مزدا را هدف گلوله قرار می‌دهند، اما راننده خودروی فوق با وجود ترکیدگی لاستیک به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: در ادامه راننده خودروی مزدا به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با داربست‌های یک ساختمان نیمه‌ساز برخورد و متوقف می‌شود، اما راننده از خودرو پیاده شده و به زور سوار یک خودروی پراید خاکستری می‌شود.

سردار لطفی اظهار داشت: سارق بعد از سوار شدن به خودروی پراید خاکستری با گذاشتن جسم تیز در زیر گلوی راننده که مردی میانسال بود قصد گروگانگیری و سرقت خودرو را داشت که مأموران گشت آگاهی پلیس تهران قبل از هر اقدام در این زمینه به سرعت وارد عمل شده و متهم را از ناحیه پا مورد هدف پا قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در هنگام دستگیری متهم و در بررسی اولیه یک قبضه جسم تیز، یک عدد افشانه به همراه آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت خودرو از متهم کشف شد.

این مقام ارشد پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: نهایتاً متهم که جوانی ۳۵ ساله بود برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد تا پس از درمان در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار گیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ۳۰ فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان «لقمان حکیم» از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک پسر جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: به‌دنبال اعلام این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسری حدوداً ۱۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که پسر جوان در یک نزاع ۳ نفره در تقاطع خیابان «مدرس ولی‌عصر (عج)» تهران قربانی جنایت شده است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مقتول به‌همراه دوست خود به‌نام بهنام مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، و با یک پسر جوان دیگر در خیابان درگیر شده‌اند اما احتمالاً بهنام سهواً دوست خود را هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار داده است، همچنین پسر جوانی که با این ۲ نفر درگیر شده بود و چاقو به‌همراه داشته است، پس از وقوع جنایت از صحنه متواری می‌شود.

سردار گودرزی ادامه داد: بدین ترتیب بهنام خیلی زود بازداشت شد. در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، پسر جوانی را که یک طرف درگیری بوده است، شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر متهم فراری پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6100325

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاعل سابقه‌دار در کرمانشاه
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان