Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امشب (چهارشنبه ۱۶ آبان ماه)، سروش صحت در برنامه تلویزیونی «کتاب‌باز»، میزبان امیرحسین مدرس، بازیگر، مجری، نویسنده و خواننده است. مدرس در برنامه امشب درباره مناسب‌خوانی و کتابی که در این راستا نگاشته است، فواید و اهمیت جلسات فرهنگی و رسانه منبر با صحت به گفت‌وگو می‌نشیند.

بخش دوم «کتاب‌باز» (بخش ثابت چهارشنبه شب‌ها) با حضور مجتبی شکوری درخصوص حال خوب و سبک زندگی با مخاطبان همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱ بامداد، ۸ صبح و ۱۳ بعدازظهر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سروش صحت رسانه سبک زندگی رسانه سبک زندگی سروش صحت ترانه مادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شبح کژدم» در خانه سینما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه سینما، نخستین برنامه‌ دوره‌ جدید سینماتک خانه سینما چهارشنبه پنجم اردیبهشت با نمایش و نقد فیلم «شبح کژدم» ساخته کیانوش عیاری، برگزار می‌شود.

«شبح کژدم» نخستین‌بار در بخش مسابقه سینمای ایران پنجمین دوره‌ جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم جهانگیر الماسی، ناصر آقایی، حسن رضایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، محمد جعفری و مازیار فکری‌ارشاد به نقد اثر می‌پردازند.

حضور در برنامه‌های سینماتک خانه سینما برای اعضای صنوف زیرمجموعه خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6085288

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • «شبح کژدم» در خانه سینما