Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@08:04:38 GMT

برگزاری دعای زیارت از بعید در شهرستان لنده+تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۶۹۱۶

برگزاری دعای زیارت از بعید در شهرستان لنده+تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) اهالی شهرستان لنده مراسم زیارت از بعید حضرت رسول اکرم (ص) را در جوار شهدای گمنام برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروز وهمزمان با 28 صفر سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) اهالی ولایت مدار شهرستان لنده بعد از برپایی دستجات عزاداری در سوگ آن حضرت و فرزندش امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) با حضور در جوارشهدای گمنام این شهر مراسم قرائت زیارت از راه دور پیامبر اکرم (ص) را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِیکَ لَهُ، وَ أَشْهَدُ أَنَّکَ رَسُولُهُ، وَ أَنَّکَ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، وَ أَشْهَدُ أَنَّکَ قَدْ بَلَّغْتَ رِسَالاتِ رَبِّکَ وَ نَصَحْتَ لِأُمَّتِکَ، وَ جَاهَدْتَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ، وَ أَدَّیْتَ الَّذِی عَلَیْکَ مِنَ الْحَقِّ، وَ أَنَّکَ قَدْ رَؤُفْتَ بِالْمُؤْمِنِینَ وَ غَلُظْتَ عَلَى الْکَافِرِینَ، وَ عَبَدْتَ اللَّهَ مُخْلِصاً حَتَّى أَتَاکَ الْیَقِینُ، فَبَلَغَ اللَّهُ بِکَ أَشْرَفَ مَحَلِّ الْمُکَرَّمِینَ، الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی اسْتَنْقَذَنَا بِکَ مِنَ الشِّرْکِ وَ الضَّلالِ،

شهادت می دهم که معبودی جز خدا نیست، یکتاست و شریکی ندارد، و گواهی می دهم که تو فرستاده اویی، و تویی محمّد فرزند عبد الله، و شهادت می دهم که تو پیام های پروردگارت را به مردم رساندی و برای امّتت خیرخواهی نمودی و در راه خدا با حکمت و اندرز پسندیده کوشیدی، و آنچه را از حق بر عهده تو بود ادا کردی، و همانا تو به مردمان مؤمن مهربانی نمودی و بر کافران سخت گرفتی، و خدا را با خلوص کامل تا رسیدن مرگ بندگی کردی، پس خداوند تو را به شریف ترین مقام اهل کرامت نائل گرداند، سپاس خدای را که ما را به وسیله تو از شرک و گمراهی رهانید.

 

 

 

در ادامه نیز حاضرین پس از اتمام دعای ازبعید با حضور در جوار شهدای گنمام یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

  ادامه تصاویر و فیلم را می توانید در زیر مشاهده نمایید:                                                                

 

  دانلود     انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی را راضی کنید در بارسا بماند

به گزارش ورزش سه، بعید است ۹۰ درصد طرفداران پروپاقرص بارسلونا حتی نام هکتور فورت را پیش ازین شنیده باشند. همان طور که کوبارسی تا همین دو ماه پیش کاملا ناشناس بود.

نه اینکه چون کاتالان ها در شبی بیادماندنی توانستند اتلتیکوی سیمئونه را در واندا متروپولیتانو گلباران کنند بلکه به دلیل اسامی نفرات حاضر در لیست بارسا باید منتقدان را به سکوت دعوت کرد.

تیمی که بدترین دوران از نظر شرایط مالی را سپری می کند و مدت ها هر سه هافبک اصلی اش را به دلیل مصدومیت دراختیار ندارد البته چاره ای جز بهره گرفتن از بازیکنان جوان و گمنام ندارد اما نتایجی که بارسلونای ژاوی با همین نفرات کسب کرده تا اینجای فصل فراتر از انتظار است. قرار گرفتن در رده دوم لالیگا و حضور در جمع ۸ تیم پایانی چمپیونزلیگ برای تیمی که با جدایی لئو مسی به تیمی کاملا معمولی تبدیل شده بود و فصل گذشته نیز عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا را کسب کرد کاملا قابل قبول است. 

شاید هم منتقدان به نحوه ی بازی کردن بارسای ژاوی معترضند اما با ابزاری که او در اختیار دارد چنین ایرادی اگر نگوییم خنده دار، صرفا بهانه جوییست. واقعا با رافینیا و سرخی روبرتو و رومرو و کریستنسن و نفراتی اینچنین چه کیفیتی بهتر ازین را می توان توقع داشت؟

هرچند در همین دیدار مقابل اتلتیکو مادرید شاگردان ژاوی در نیمه اول با ۵ دقیقه بارسایی بازی کردن به نخستین گلشان رسیدند تا خود را از زیر فشار وحشتناک میزبان و جو کشنده ی ورزشگاه خلاص کنند.

وقتی معدود ستاره های حاضر در این تیم فوتبالیست های تمام شده یا در آستانه بازنشستگی اند و فشردگی مسابقات بسیار بالاست چاره ای جز تغییر تاکتیک نیست و باید به سرمربی حق داد از گوندگان و لواندوفسکی و کانسلو با احتیاط بهره گیرد. آنها تاثیرگذار هستند اما بنا به شرایط سنی و فیزیکی نمی توانند در همه مسابقات و تمام طول مسابقه، جریان بازی را تحت کنترل درآورند تا بارسا فوتبال مالکانه ی مطلوب هوادارانش را به نمایش بگذارد پس کاملا منطقیست که مطابق داشته ها و رقبا وارد میدان شد.

بنابراین حالا که تا پایان فصل جاری چیزی نمانده بهتر است مدیران بارسا ژاوی را برای ماندن و تکمیل پروژه اش راضی کنند چرا که قطعا هیچ مربی دیگری (بخصوص آلمانی های مدنظر!) توان کار کردن به این شکل را ندارند و در بارسلونای فعلی هم پولی برای خرید فوق ستاره ها نیست. درواقع با همین ترکیب بازیکنان، نام هایی که برای جانشینی ژاوی مطرح هستند بعید است توانایی به موفقیت رساندن این باشگاه را داشته باشند. به خاطر داشته باشید این تیم با سرمربیگری یکی از محبوب ترین چهره های دو سه دهه اخیرش باوجود عملکرد قابل قبول در برزخ همیشگی انتقادات بوده است.

دیگر خبرها

  • احسان درویشی به سمت فرماندار شهرستان بانه منصوب شد
  • دعای بدون عمل سرانجامی ندارد
  • تایید صحت انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد
  • ژاوی را راضی کنید در بارسا بماند
  • صوت/ دعای عهد با صدای استاد فرهمند
  • آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر لنده برای استقبال از مسافران نوروزی
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • تحقق بیش از ۹۰ درصدی تعهد مردم بردسکن برای بازسازی عتبات عالیات
  • مجموعه‌داستان «تناردیه را من کشتم» چاپ شد
  • عنایتی: اوسمار نگوید چرا از من تعریف کردی!