Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

 

مجوز پخش بازی برگشت پرسپولیس-کاشیما در سینماهای کشور صادر شد زیباترین حکایت‌ها درباره امام حسن (ع) صلح امام حسن (ع) قیامی بزرگ برای حفظ بقای اسلام بود/ شجاعت و مقاومت امام حسن (ع) در دنیای امروز مورد غفلت قرار گرفته است حجت الاسلام ابوترابی: وحدت افتخارآمیز امت اسلام تفسیر "حب الحسین یجمعنا" است/ بصیرت‌افزایی و همبستگی در بالاترین درجه عمل صالح قرار دارد حدیث امام حسن مجتبی(ع) درباره مجازات خطاکار نقش روحانی محبوب تبریز تجربه‌ی متفاوتی برایم بود پیامبر اعظم (ص) گشایشگر درب‌های بسته علم و ناجی بشریت هستند/ رسول اکرم (ص) با سم زن یهودی به شهادت رسیدند استاد حمید سبزواری یکی از سرمایه های شعر انقلاب بود چهل حدیث از پیامبراکرم(ص)

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟

علی‌رضا نادعلی، عضو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص علت عدم انتخاب شهر آفتاب به عنوان محل برگزاري نمايشگاه کتاب تهران گفت: به دليل میزان مساحتی که نمایشگاه کتاب تهران نیاز داشت، مجبور هستیم این دوره را نیز در مصلی برگزار کنیم و مجموعه شهرآفتاب آن میزان مساحت را که مورد نیاز نمایشگاه کتاب بود، نتوانست تامین کند.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود با درخواست از همه نهاد‌های همکار در برپایی نمایشگاه برای هماهنگی‌های حداکثری با همدیگر، اشاره کرد: موضوع نمایشگاه یک موضوع ملی است. به همین دلیل کمیته‌های نهاد‌های همکار و مشارکت کننده در نمایشگاه کتاب هرچه زودتر تشکیل بشود.

نادعلی ادامه داد: همه دستگاه‌ها نقایص و آسیب‌های کار‌های خودشان را بررسی کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود. همگی ما باید تردد روان و راحتی مردم را در اولویت برنامه‌ها بگذاریم. از همه نهاد‌ها و دستگاه‌های همکار تقاضا دارم تا از مصلی امام خمینی (ره) بازدید حضوری داشته باشند تا جلسه بعدی برای تقسیم کار برگزار شود.  

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • رئیسی صبح امروز تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا