Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - استاندار خوزستان گفت: مطالبات قطعه سازان و تامين کنندگان بومي استان در زمينه تجهيزات صنعت نفت در حال پيگيري است.

غلامرضا شريعتي عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به ديدار روز گذشته خود با وزير نفت به منظور پيگيري مطالبات قطعه سازان و تامين کنندگان بومي استان در زمينه تجهيزات صنعت نفت، عنوان کرد: برخي مشکلات اعتباري باعث تاخير در پرداخت اين مطالبات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: وزير نفت قول داده است بعد از بررسي هاي لازم اعتبار خاصي براي پرداخت مطالبات قطعه سازان و تامين کنندگان کالا به شرکت هاي مناطق نفت خيز جنوب و ملي حفاري اختصاص مي يابد.
نماينده عالي دولت در استان يادآور شد: پرداخت اين مطالبات در خوزستان از اهميت ويژه اي برخوردار است به اين دليل که بخش قابل توجه اي از صنايع مستقر در شهرک هاي صنعتي استان به شکل مستقيم و غير مستقيم با وزارت نفت کار مي کنند.
بر اساس اين گزارش، پرداخت نکردن مطالبات پيمانکاران صنايع کوچک و سازندگان تجهيزات نفتي از سوي شرکت هاي تابعه وزارت نفت در خوزستان مشکلات و چالش هاي جدي را در حفظ و نگهداري فرصت هاي شغلي در اين استان به وجود آورده است.
نزديک به يک سال است شرکت هاي مجموعه وزارت نفت در خوزستان اين مطالبات را پرداخت نکرده اند.
استاندار خوزستان پيش از اين گفته بود که شرکت ملي نفت تنها يک هزار ميليارد ريال از مطالبات ملي حفاري را براي حقوق کارکنان پرداخت کرده و باوجود توافق قبلي از پرداخت مبلغ بيش از اين خودداري کرده است.
6068/9931
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به طور رسمی از سمت خود به عنوان سرمربی قرمزها استعفا کرد و بعد از ۴ سال حضور، از این تیم جدا شد.

به نقل از ایرنا بعد از جدایی گل‌محمدی، طی توافقی که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد که مطالبات این مربی در ۳ قسط پرداخت شود. باشگاه طبق توافق قبلی قسط اول را پرداخت کرد اما گفته می‌شود که بیش از ۳۰ روز است که قسط دوم پرداخت نشده و همین موضوع سبب شده است تا گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کند. این در شرایطی است که موعد پرداخت قسط پایانی نیز دهم اردیبهشت است و چنانچه باشگاه نتواند مطالبات این مربی را پرداخت و تسویه کند، به احتمال فراوان سرمربی سابق قرمزها از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای بود و باید مطالبات بازیکنان پیشین خود که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند را پرداخت می‌کرد. از همین رو گفته می‌شود که قرمزها مبلغی که برای پرداخت قسط دوم گل‌محمدی در نظر گرفته بودند را صرف پرداخت مطالبات رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی کردند و در نتیجه موفق به پرداخت به‌موقع بدهی سرمربی سابق این تیم نشدند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898416

دیگر خبرها

  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳
  • دیدار چهره به چهره استاندار همدان با مردم و پاسخ گوی مطالبات شهروندان
  • خرید برق از نیروگاه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود