Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت جام از 13 قهرمانی اروپایی رئال مادرید، توسط مربیانی به دست آمده است که هدایت تیم را در شرایط بحرانی بر عهده گرفته اند: میگل مونز 2، دل بوسکه 2 و زیدان 3 بار.

طرفداری- سانتیاگو سولاری امشب (چهارشنبه) برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا مربی گری می کند.

به گزارش آ اس،ا ین مربی آرژانتینی به عنوان مربی موقت نه روز پیش، جایگزین جولین لوپتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین فدراسیون فوتبال اسپانیا هر باشگاه فقط دو هفته می تواند از مربی موقت استفاده کند. به این ترتیب سولاری در این شرایط می تواند تنها مقابل ویکتوریا پلژن و سلتاویگو به عنوان مربی موقت روی نیمکت رئال مادرید بنشیند. اگر باشگاه تصمیم بگیرد که از این مربی آرژانتینی به عنوان سرمربی دائم استفاده کند، سولاری می تواند در مسیر مربیانی قرار بگیرد که در شرایط سخت هدایت تیم را بر عهده گرفتند و در نهایت قهرمانی اروپا را به دست آوردند.

از 13 جام اروپایی سفید های مادرید، هفت تای آن با مربیانی به دست آمده است که تیم عملکرد ضعیفی تا پیش از آن داشته است. در سال 1960، میگل مونیز جایگزین سولیچ شد و با این تیم دو بار قهرمان اروپا شد. ویسنته دل بوسکه در سال 1999 جایگزین جان توشاک شد و او نیز دو قهرمانی اروپا را برای مادرید به ارمغان آورد. زیدان نیز در سال 2016، بعد از اخراج رافا بنیتز هدایت لوس بلانکوس را بر عهده گرفت و سه قهرمانی پیایی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست اورد.

میگل مونیز

در آوریل 1960 میگل مونیز هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت و جانشین فلیتاس سولیچ شد که در لالیگا نتایج ضعیفی گرفته بود. مونیز در شرایطی هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت که تنها یک بازی از لالیگا باقی مانده بود و بارسلونا قهرمانی خود را قطعی کرده بود. در اروپا نیز رئال به مرحله نیمه نهایی رسیده بود و باید مقابل بارسلونا قرار می گرفت. مونیز در هر دو بازی این مرحله بارسا را شکست داد و در بازی فینال با نتیجه 7-1 آینتراخت را شکست داد. در بازی فینال، دی استفانو سه گل و پوشکاش چهار گل به ثمر رساندند. مونیز در سال 1966 برای دومین بار با سفید های مادرید قهرمان اروپا شد. او تا سال 1974 هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت.

ویسنته دل بوسکه

در فصل 2000-1999، رئال مادرید با جان توشاک فصل را آغاز کرد و در ادامه دل بوسکه جانشین او شد. دل بوسکه در لالیگا با رئال مادرید در رده پنجم قرار گرفت، اما چند هفته بعد در لیگ قهرمانان اروپا توانست در بازی فینال، والنسیا را با نتیجه 3-0 شکست دهد و قهرمان اروپا شود.

دل بوسکه دو سال و هفت ماه و شش روز هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و در این مدت، 6 جام را به ویترین افتخارات رئال مادرید اضافه کرد که شامل دو قهرمانی اروپا در سال های 2000 و 2002 می شود. در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2002 که شهر گلاسکو برگزار شد، رئال مادرید توانست با نتیجه 2-1 از سد لورکوزن بگذرد که گل پیروزی بخش رئال مادرید توسط زیدان به ثمر رسید.

زیدان

بعد از عمکرد ضعیف رافا بنیتز، در ژانویه 2016 زیدان هدایت رئال مادرید را پذیرفت. زیدان همانند سولاری تا پیش از هدایت رئال مادرید، هدایت رئال کاستیا را برعهده داشت. زیدان در شرایطی به باشگاه آمد که این تیم از جام حذفی حذف شده بود و درلالیگا در رده سوم قرار داشت. در پایان فصل لوس بلانکوس با هدایت زیدان، یازدهمین قهرمانی خود در اروپا را با شکست اتلتیکومادرید در بازی فینال به دست آورد.

با نشستن زیدان روی نیمکت لوس بلانکوس، این تیم یکی از دوران های طلایی خود را پشت سر گذاشت و توانست سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را به ویترین افتخارات خود اضافه کند. زیدان در تاریخ 31 می از مربی گری خود استعفا داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود

مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ از حضور در نیمه‌نهایی احساسی باورنکردنی دارد.

طرفداری | رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزارکننده دیداری کلاسیک در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

 بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با برتری در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 راه یافتند. حضور این دو تیم به معنای کی تقابل بسیار بزرگ از بین دو تیم پرافتخار اروپا از نگاه هری کین است. مهاجم انگلیسی و گلزن بایرن مونیخ پس از اطلاع از صعود رئال مادرید و تقابل باواریایی‌ها با این تیم اسپانیایی در مصاحبه با TNT Sport گفت:

باورنکردنی است. باورنکردنی است. رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی است و می‌توانیم بابت آن خوشحالی کنیم.

فکر می‌کنم در این نوع بازی‌ها نیمه اول همیشه کمی محتاطانه است. بین دو نیمه گفتیم که می‌خواهیم سرعت را افزایش دهیم، تهاجمی باشیم. چند تا توپ به تیرک دروازه زدیم و می‌توانستیم کار را برای خودمان آسان‌تر کنیم. اما این بازی‌ها همیشه سخت است و شما فقط باید از آنها عبور کنید.

هری کین از پس از اطلاع از صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی در وصف این بازی اظهار داشت:

خب، پس رئال مادرید صعود کرد. قرار است که یک بازی سخت دیگر داشته باشیم. نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود. دو تیم بزرگ.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»