Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@15:24:28 GMT

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۸۳۸۴

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایسوس در حال حاضر ششمین تولیدکننده بزرگ رایانه‌های شخصی در جهان است اما وقتی از بازار گوشی‌های هوشمند صحبت می‌کنیم، این کمپانی چندان محبوب به نظر نمی‌آید. بر خلاف این تصورات، ایسوس ثابت کرده است که قادر به تولید چند دستگاه قدرتمند است که توانایی بالایی دارند و با نزدیک شدن سال 2019، سه نمونه اولیه فاش شده از ZenFone 6 نشان می‌دهد که این دستگاه چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مدل از نمونه‌های اولیه ساخته شده از گوشی جدید ایسوس که جذابترین آن‌ها هم به نظر می‌رسد. تأیید می‌کند که سامسونگ تنها کمپانی نیست که در حال کار کردن روی نمایشگرهای دارای حفره است. ایسوس در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر ZenFone 6 یک حفره در نظر گرفته است که محل قرارگیری دوربین سلفی است. این نمایشگر دارای لبه‌های حاشیه‌ای باریک از بالا و کناره نمایشگر است و قسمت پایین نمایشگر حاشیه زیادی دارد. این گوشی هوشمند همچنین در پنل پشتی خود دارای چیدمان عمودی دوربین است و جک 3.5 میلیمتری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

با نگاهی به مدل دوم در نظر گرفته شده برای ZenFone 6 می‌توانیم بگوییم که ظاهر عمومی این گوشی زیاد تأثیرگذار به نظر نمی‌رسد هرچند، با به کار گرفتن بریدگی قطره‌ای مانند قرار داده شده در قسمت سمت راست حاشیه بالای صفحه نمایش منحصر به فرد است. این حفره به کار رفته هم محل قرارگیری دوربین جلوی گوشی است و این نمونه هم دارای حاشیه‌های کناری باریک ولی حاشیه پایینی پهن است. همچنین، یک اسکنر اثر انگشت در کنار دوربین دوگانه درپنل پشتی این نمونه اولیه دیده می‌شود.

آخرین نمونه اولیه‌ای که برای ZenFone 6 ساخته شده است بیشتر به ظاهر یک گوشی می‌خورد که رونمایی شود اما کمتر هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. این ورژن دارای یک ناچ کوچک در بالای صفحه و چانه پهن در پایین نمایشگر است. همچنین، با نگاه به طراحی پنل پشتی این دستگاه، تنها تفاوت این گوشی با نسل قبلی خود یعنی ZenFone 5Z حضور دوربینی سه‌گانه در آن است.

به دلیل این که سه مدل ذکر شده تنها نمونه‌های اولیه برای ZenFone 6 هستند، هیچ تضمینی وجود ندارد که این گوشی با این طراحی‌ها به بازار عرضه شود اگرچه، دانستن این که کمپانی‌های دیگر هم در حال کار کردن روی صفحه نمایش دارای حفره هستند، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. گفتنی است، هرچند دستگاه‌های ZenFone قیمت‌های پایینی دارند، این گوشی‌ها در نهایت شبیه به نمونه‌های نهایی خود ساخته و به بازار عرضه خواهند شد نه با طرح‌های اولیه.

در ادامه تصاویر فاش شده از نمونه‌های اولیه معرفی شده برای ZenFone 6 ایسوس را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: گوشی ZenFone 5z ایسوس به‌روزرسانی ویژه‌ای دریافت می‌کند

انتهای پیام/

تصاویر زنده از پرچمداران بعدی ایسوس فاش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،فروشنده‌های موبایل آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ با پارت‌نامبر CH را در این محدوده می‌فروشند، اما بابت آیفون ۱۳ پرو مکس یک ترابایت با پارت‌نامبر ZAA تا ۱۳۵ میلیون قیمت می‌گذارند.

ردمی A ۲ پلاس شیائومی جزو گزینه‌های پیشنهادی برایی خرید ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار است که چهار میلیون فروخته می‌شود. این وسط می‌توانیم از پوکو X ۶ پرو شیائومی به‌عنوان یکی از قلدرترین میان‌رده‌های بازار اسم ببریم که در دسته گوشی‌های ۱۷ میلیونی قرار می‌گیرد.

گلکسی A ۵۵ سامسونگ قیمت بیشتری دارد و این یکی تا ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است. قیمت روز پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!