Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود گلزاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشییع پیکر ام الشهدای جزیره هرمز هفدهمین یادواره این شهیده با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شاهد ایثارگران، جانبازان و جانباز ۷۵ درصد حاج سلیمان مدنی خواهرزاده این شهیده و مسئولان محلی و مردم جزیره هرمز با سخنرانی حجت السلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در مسجد جامع هرمز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزاری عنوان کرد: شهیده فاطمه نیک، شهید حادثه خونین مکه بود که به نیابت از مردم جزیره هرمز و استان هرمزگان برائت از مشرکان را ماندگار کرد و به جهان اسلام تاکید کرد فریاد برائت هرگز نباید خاموش شود.

فرزند شهیده فاطمه نیک اظهارداشت: معرفی شخصیتی همانند شهیده فاطمه نیک به نسل حاضر و آینده کشور که ۹ تن از اعضای خانواده اش نیز طی دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند یک وظیفه ملی و اسلامی است.

وی گفت: جمعه خونین مکه و فریاد برائت از مشرکان شهدای آن روز، اینک به ثمر نشسته و مسلمانان جهان اکنون عملا در کشورهای خود از مشرکان اعلام برائت می جویند و خیزش های مردمی نیز نتیجه فریادهای برائت جویانه این روز است که هیچگاه خاموش نشده است.

گلزاری بیان داشت: «فاطمه نیک» یکی از شیر زنان جزیره هرمز در جنوب ایران، شخصیتی است که هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و برای چنین شخصیتی بازماندن از کاروان شهدا سخت بود و براستی فاطمه، فاطمه بود و جا داشت در سرزمینی به شهادت برسد که در گذشته های دور اجداد آل سعود نیز فاطمه (س) را به شهادت رسانده بودند.

وی عنوان کرد: فاطمه نیک از فعالان راهپیمایی قبل از انقلاب بود و پس از پیروزی انقلاب نیز در پشت جبهه نیز به یاری رسانی به رزمندگان می پرداخت.

این فرزند شهیده نیک اظهار داشت: فاطمه نیک به هنگامی که همراه همسر، همسر برادر شهیدش، خواهر و خواهرزاده جانبازش در کاروان خانواده شهدا به زیارت خانه خدا رفته بود، به آرزویی که بارها بر زبان آورده بود رسید و در جوار خانه خدا به عزیزانش پیوست.

علی، محمد و غلام گلزاری بعنوان سه فرزند این شهیده بزرگ و برادرش موسی درویشی به همراه دو برادر زاده اش عبدالحسین و حر درویشی، خواهرزاده اش محمد شفیع  مدنی و همچنین حاج سلیمان مدنی جانباز۷۵ درصد یکی دیگر از خواهر زاده هایش و دامادش عبدالعلی دریانورد همگی در راه دفاع از اسلام به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و این شهیده درمقابل این مصیبت بزرگ با قامتی استوار ایستاد و خم به ابرو نیاورد

کد خبر 4452761

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره هرمز اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد مرز مهران راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل شیراز سنندج خرم آباد بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، در ساعات بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز محتمل خواهد بود.

سامانه همرفتی تا روز جمعه طی ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

 دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود. همچنین شدت باد طی ساعات شب در محدوده تنگه هرمز نیر قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم معمول دارند و در ساعات بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری نمایند.

روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی، طی امروز از میزان دمای هوا در طول روز در غالب مناطق کاسته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد