Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@19:08:11 GMT

جنگنده های ال سعود 30 نوبت حدیده را بمباران کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۸۸۲۴

‍‍‍‍‍‍

منابع یمنی بامداد پنجشنبه گزارش دادند: جنگنده های عربستان طی ساعت های گذشته دستکم 30 نوبت شهر الحدیده یمن را بمباران کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، جنگنده های عربستان طی ساعت های گذشته منطقه کیلومتر 16 و خیابان «ستین» شهر الحدیده را دستکم 30 نوبت بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین جنگنده های عربستان شهرستان سنحان در استان صنعا یمن را نیز در سه نوبت بمباران کردند.
جنگنده بمب افکن های عربستان روز چهارشنبه نیز در بمباران منزل یک غیر نظامی یمنی در استان حجه هشت نفر از اعضای یک خانواده را به شهادت رساندند.
ازسوی دیگر یگان موشکی ارتش یمن، پایگاه نظامی نیروهای وابسته ائتلاف سعودی را در استان جوف با یک فروند موشک بالستیک «بدر1» هدف قرار دادند. الحدیده یک بندر راهبردی در ساحل دریای سرخ و تنها گذرگاه ورودی کمک‌های بشردوستانه به کشور جنگ زده یمن است که 70 درصد مواد غذایی، دارویی و کمک های بهداشتی از این طریق، وارد این کشور می شود. عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. تجاوز سعودی ها به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
 همزمان، ­سی و پنج سازمان غیر دولتی یمنی و بین المللی روز چهارشنبه "توقف فوری جنگ" را در یمن خواستار شدند.  این سازمان ها اعلام کردند "بحران انسانی در یمن نتیجه فاجعه ای طبیعی نیست" بلکه "عواقب مستقیم محدودیت های شدیدی است که طرف های درگیر بحران به دسترسی برای غذا، سوخت، واردات دارو و کمک های بشر دوستانه اعمال می کنند".  دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: یمن آمریکا صحنه گردان جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی

محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیرو‌های امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

دیگر خبرها

  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است