Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@22:47:11 GMT

برخورد یک کامیون با دیوار سوپرمارکت به دلیل بریدن ترمز + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۸۸۷۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ترمز بریدن یک کامیون به برخورد با دیوار یک فروشگاه منجر شد.

حجم ویدیو: 6.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

ترمز بریدن یک کامیون در استان ایرکوتسک روسیه به حادثه‌ای وحشتناک منجر شد.
راننده این کامیون پس از ترمز بریدن کنترل خودرویش را از دست داد و با دیوار یک سوپرمارکت برخورد کرد.
دو تن از مشتریان فروشگاه در این حادثه Incident آسیب دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم وحشتناک از سگ آزاری در زیبا کنار راز لشگر 50 نفره ترور بن سلمان لو رفت ماجرای پولدار شدن پسرک واکسی تئاتر شهر تهران فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم فروش سگ آپارتمانی توسط شیطان های اینترنتی / تهرانی ها چقدر بیعانه دادید !+ عکس عکس‌ بی‌حجاب دختر 28 ساله سریال «حوالی پاییز» شبکه سه اختلافات عجیب زن و شوهر تهرانی / شوهرم در مهمانی ها خودش را گم می کند! +عکس نوجوانی که ۲۰۰ کیلومتر دوستش امیرحسین را برای رسیدن به بارگاه منور رضوی هل داد + عکس یک روز معمولی در یمن، عکسی که هالووین نیست! حادثه ای تلخ این نوجوان بابلی را به کما برد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ایمان رحیم پور قهرمان جهان پروش اندام به قتل رسید+ عکس فیلمبرداری مخفی از حریم زن و مرد مستاجر در خانه مبله! تجاوز یک مرد به 4 دانش آموز / این پسرها به فرزند او تجاوز کرده بودند تجاوز به فرزانه در اتاق پرو ! + جزییات خوش تیپ ترین و زیباترین مادربزرگ جهان + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث فروشگاه آسیب کامیون فیلم برخورد عکس فیلم دختر قتل تصاویر زندگی تجاوز جاده ویدیو ها مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش