Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون دادستان قم در جلسه ساماندهی و بررسی وضعیت رفت و آمد و پارک موتور سیکلت ها در اطراف حرم مطهر که با حضور پلیس راهور، شهرداری، بنیاد تعاون ناجا، سازمان حمل و نقل و ترافیک، نیروی انتظامی و ... در دادسرای قم برگزار شد گفت: با توجه به اختصاص پارکینگ های عمومی به زودی طرح توقیف و انتقال موتور سیکلت های پارک شده در محدوده خارج از پارکینگ های ‌تعبیه شده با جدیدت اجرایی می شود و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی افزود: این طرح در راستای تامین امنیت پایدار، تسهیل در عبور و مرور اضطراری و امداد رسانی، زیبایی و نظم شهری و ... جهت رفاه حال شهروندان و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام اجرایی می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قم سلطانی معاون دادستان قم توقیف موتور سیکلت اطراف حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد