Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس در دیدار برابر منچستر یونایتد در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

ستاره پرتغالی یوونتوس به ستایش از تیمش با وجود شکست برابر منچستر یونایتد پرداخت.

فوتبال همین است 

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس که تک گل یووه را به ثمر رساند بعد از بازی گفت: لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی که از حریف پیش هستی نباید اصلا احساس راحتی داشته باشی چرا که ممکن است در یک دقیقه همه چیز تغییر کند. کنترل بازی را در دست داشتیم و حداقل چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم. می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر رسانیم. اما فوتبال همین است و اگر تمرکز نداشته باشی و از فرصت‌ها استفاده نکنی مجازات می‌شوی.

شکست در هیچ حالتی خوب نیست

او ادامه داد: منچستر یونایتد شایسته پیروزی در این دیدار نبود با این حال توانست دو گل به ثمر رساند. دوست ندارم که درباره شانس صحبت کنم. شکست در هیچ حالتی خوب نیست با این حال ما هنوز صدرنشین گروه خود هستیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و باید سرمان را بالا بگیریم. اطمینان دارم که به عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم.

فکر نمی‌کردم که گل زیبایی زده باشم

ستاره پرتغالی یوونتوس در پایان به گل زیبایی که به ثمر رساند، اشاره کرد و گفت: در رختکن بار دیگر گل را دیدم. فکر نمی‌کردم که گل زیبایی زده باشم. خوب فرار کردم و به سرعت به توپ ضربه زدم. ناراحتم که چرا پیروز نشدیم. می توانستیم حداقل سه چهار گل بزنیم. هواداران بسیار دوست دارند که ما قهرمان لیگ قهرمانان شویم. هواداران، سرمربی و تیم بسیار خوبی داریم. باید گام به گام برای رسیدن به این هدف بزرگ حرکت کنیم./ ایسنا

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا

وینیسیوس جونیور شب درخشانی را برابر بایرن مونیخ پشت سر گذاشت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی کهکشانی‌ها با ثبت دو گل برابر بایرن مونیخ، ستاره بازی بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد. آمار می‌گوید که وینیسیوس با گشودن دروازه باواریایی‌ها در جدال دیشب، به سومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در سه‌ نیمه‌نهایی متوالی این رقابت‌ها گلزنی می‌کند. او در فصل ۲۰۲۱/۲۲ و در جریان شکست ۳-۴ رئال مادرید برابر منچسترسیتی در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی، دروازه سیتیزن‌ها را باز کرده بود. همچنین در فصل ۲۰۲۲/۲۳، وینیسیوس موفق شد تک گل کهکشانی‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت را برابر منچسترسیتی به ثمر برساند.

مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید

گفتنی است کریستیانو رونالدو و یاری لیتمانن، دو بازیکن دیگری هستند که در سه نیمه‌نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده بودند.

وینیسیوس جونیور و کریستیانو رونالدو

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود