Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:58:29 GMT

آغاز انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی از ۲۰ آبان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۲۹۶۱۵

آغاز انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی از ۲۰ آبان

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان ( به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری) دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۸- ۹۷ بر اساس جدول زمان بندی که به دانشگاه ها ابلاغ شده است، فعال می شود.

ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقل و انتقال دانشجویان باید فقط از طریق سامانه مذکوراقدام و پیگیری شود و استفاده از سایت یا سامانه دانشگاه دراین خصوص ممنوع است.

همچنین دانشگاه‏ ها و دانشکده های علوم پزشکی که در نیمسال دوم ۹۸-۹۷ پذیرش دانشجوی انتقالی یا میهمانی ندارند باید اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به انجام رسانند.

ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‏ های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذر ۹۷ انجام می گیرد.

مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از ۱۱ آذر تا ۲۵ آذر ۹۷ صورت می گیرد.

فرصت ویرایش دانشجویان از ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ۹۷ به اتمام می رسد و در این زمان دانشگاه مبداء رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام می کند.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو در بازه زمانی ۱۱ دی تا ۲۳ دی ۹۷ انجام می شود.

نتیجه نهایی توسط دانشگاه مقصد در تاریخ ۲۴ دی تا ۸ بهمن۹۷ اعلام می شود.

کد خبر 4452056

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی مرکز خدمات آموزشی نقل و انتقال دانشجویان وزارت بهداشت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان سازمان سنجش آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور وزارت بهداشت دانشگاه تهران طلاب معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اربعین 97 جذب هیات علمی تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها