Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیون جرارد، سرمربی مطرح گلاسکو رنجرز به دنبال تقویت تیمش با جذب میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی است. ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت انگلیسی HITC در مطلبی با عنوان «گلاسکور رنجرز نمی‌تواند به سلتیک در رقابت برای جذب میلاد محمدی اجازه پیروزی بدهد» می‌نویسد: باشگاه گلاسکو رنجرز از تابستان گذشته مهیای انتقال میلاد محمدی از تیم احمد گروژنی به ارزش 2 میلیون پوند بوده زیرا استیون جرارد (سرمربی) به دنبال تقویت تیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه باید در نقل‌وانتقالات ماه ژانویه حرکت جدی برای انتقال بازیکن 25 ساله ایرانی به لیگ برتر اسکاتلند انجام دهد زیرا رقبایش سخت در تلاش هستند میلاد محمدی را به خدمت بگیرند.

بر اساس این گزارش، از چند روز گذشته اخباری درباره تمایل باشگاه سلتیک برای عقد قرارداد با میلاد محمدی منتشر شدند و باشگاه واتفورد نیز این ملی‌پوش ایرانی را زیر نظر دارد. بازیکنی که قراردادش با تیم احمد گروژنی روسیه تابستان سال آینده میلادی خاتمه خواهد یافت. باشگاه گلاسکو رنجرز گزینه‌های زیادی برای جناح چپ دفاعی خود دارد اما نمی‌تواند فرصت جذب میلاد محمدی به عنوان یک بازیکن آزاد را از دست بدهد. میلاد محمدی می‌تواند در ماه ژانویه یک هدف عالی برای رنجرز باشد که در آن این بازیکن پیشنهادهای بیشتری نیز دریافت خواهد کرد. این می‌تواند یک قرارداد ایده‌آل برای رنجرز با توجه به رقابت در چهار رقابت باشگاهی از جمله اروپا باشد.

سلتیک، واتفورد، گلاسکورنجرز و فنرباغچه به دنبال جذب میلاد محمدی

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سی ان ان گزارشی از موشک‌های ایران که به سمت اسرائیل شلیک شد و ابعاد رویارویی نظامی ایران و اسرائیل پخش کرده است. در بخشی از این گزارش سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه با خبرنگار سی ان ان گفت و گو می‌کند و بخشی از مواضعش را به انگلیسی می‌گوید. او در پاسخ به دقت این موشک‌ها و خطای برخورد می‌گوید کمتر از پنج متر. این گزارش جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • ساعت پخش زنده بازی رم و بایرلورکوزن از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!