Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:رئیس پلیس آ گاهی خراسان رضوی با تسلیت ایام پایانی صفر و روز شهادت آ قاعلی ابن موسی الرضا (ع) دقایقی قبل گفت :تیم های اقدام سریع پلیس آ گاهی در مشهد برای خدمات رسانی به خیل میلیونی سوگواران حرم مطهر رضوی تشکیل شدند و گشت هایی مجهز به دستگاه های پلاک خوان و نوت بوک در مسیر های منتهی به شهر مقدس مشهد و همچنین حریم حرم مطهر رضوی در خدمت شهروندان عزیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین بیات مختاری خاطر نشان کرد :پلیس آ گاهی خراسان رضوی همچنین در اجرای طرح عملیاتی روزهای پایانی صفر با کنترل مجرمان حرفه ای سابقه دار ،تقویت گشت های پیاده و تیم های پیشگیری از سرقت ها،حضور نمایندگان ادارات تخصصی پلیس آ گاهی در حرم مطهر رضوی و ایست و بازرسی ها در آ ماده باش کامل هستند تا خدمتگزاری لایق برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آ قا علی ابن موسی الرضا(ع)باشند.

سرهنگ بیات مختاری گفت:تیم های اقدام سریع پلیس آ گاهی روز گذشته 35کودک و کهنسال گمشده را یافته وبه خانواده های شان تحویل دادند.

وی از همکاری آ گاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار تشکر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس فیلم لحظه حمله گروهک عبدالمالک ریگی به ماموران پلیس ایران / شهید سید نورخدا چه کرد؟ + فیلم فیلم وحشتناک از سگ آزاری در زیبا کنار راز لشگر 50 نفره ترور بن سلمان لو رفت ماجرای پولدار شدن پسرک واکسی تئاتر شهر تهران اختلافات عجیب زن و شوهر تهرانی / شوهرم در مهمانی ها خودش را گم می کند! +عکس نوجوانی که ۲۰۰ کیلومتر دوستش امیرحسین را برای رسیدن به بارگاه منور رضوی هل داد + عکس یک روز معمولی در یمن، عکسی که هالووین نیست! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز یک مرد به 4 دانش آموز / این پسرها به فرزند او تجاوز کرده بودند شهادت یک افسر پلیس اصفهان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر وضعیت وخیم زلزله زدگان یک سال پس از زلزله‌ سرپل ذهاب +تصاویر حقایقی دردناک از یک قبرستان +تصاویر عاقبت لایی کشیدن ناشیانه راننده سواری در یک بزرگراه + فیلم فیلمبرداری مخفی از حریم زن و مرد مستاجر در خانه مبله!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه اخبار حوادث پلیس آگاهی خانواده خراسان رضوی کهنسال مفقود شده عکس دختر فیلم قتل تصاویر تجاوز جاده جهان جمجمه دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب