Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری ترامپ با اصحاب رسانه‌ها در کاخ سفید پس از انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا/CNP یک بومی قاره آمریکا در سخنرانی هفتگی چهارشنبه‌های پاپ فرانسیس در واتیکان خشک کردن گل از سوی کشاورزان چینی/ شینهوا برداشت تره فرنگی از سوی کشاورزان چینی/ شینهوا گردهمایی حزب کمونیست روسیه در یکصدویکمین سالگرد انقلاب اکتبر روسیه/ مسکو و شهر اومسک/ ایتارتاس تقدیس یک گاو در جریان جشنواره‌ای آیینی در معبدی در کاتماندو نپال سایه برج مخابراتی- تلویزیونی شهر اشتوتگارت آلمان بر فضای جنگلی محاط بر این شهر/ خبرگزاری آلمان افطار دسته‌جمعی کارگران یک پروژه بزرگ ساختمانی شهر دوبی در ماه رمضان/ عکس روز وب سایت " نشنال جئوگرافی" نمایشگاه هوایی 2018 چین/ آسوشیتدپرس کشف بقایای اسکلت یک سرباز گمنام متعلق به دوران جنگ اول جهانی در فرانسه/ رویترز آب تنی مقدس در کنار معبد طلایی در آمریتسار هند/ خبرگزاری فرانسه نمایش لباس عزای ملکه ویکتوریا برای نخستین بار در موزه‌ای در لندن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لباس برای حضور ملکه در مراسم تشییع نوه‌اش که در اثر آنفلوآنزای روسی مُرده بود، دوخته شده بود. مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از تاسیس کتابخانه‌ای زیبا در چین تا جشنواره آتش‌بازی در بریتانیا

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۲۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند

رئیس جمهور چین قرار است امروز (یکشنبه) در سفری بی سابقه به فرانسه برود و با ماکرون درباره کاهش عدم موازنه تجاری و اوکراین صحبت کند.

به گزارش ایسنا، هیچکدام از دو هدف تاثیر گذاری چین بر روسیه برای توقف جنگ اوکراین و کاهش عدم توازن تجاری بین فرانسه و پکن در جریان سفر دو روزه شی جین‌پینگ، رئیس جمهور چین به پاریس به آسانی حاصل نمی‌شود؛ چون او در برهه‌ای از تشدید تنش‌های تجاری بین اروپا و چین به این سفر می‌رود.

به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسه حامی یک بررسی از سوی اتحادیه اروپا در حوزه صادرات خودروهای برقی چینی است و در ژانویه سال جاری میلادی، پکن نیز تحقیقاتی را درباره واردات یکسری کالاهای ساخت اروپا به ویژه فرانسه انجام داد که بیشتر اقدامی تلافی جویانه دیده می‌شود.

یکی از مشاوران کاخ الیزه درباره سفر رئیس جمهور چین به فرانسه که نخستین بار پس از پنج سال است، گفت: «ما باید مقام‌های چینی را به سمت دادن تضمین‌های بیشتر درباره مسائل تجاری سوق بدهیم.»

رئیس جمهور چین ساعت ۱۴ به وقت گرینویچ وارد پاریس می‌شود. دیدارهای رسمی او شامل مذاکرات مشترک با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپایی می‌شود.

اختلاف نظرها بین ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا به ویژه بین فرانسه و آلمان توانمندی آنها را در تاثیرگذاری بر چین تضعیف کرده است. اولاف شولتس، صدراعظم آلمان با توجه به تعهدات قبلی قرار نیست به دیدار و نشست بین روسای جمهور چین و فرانسه ملحق شود.

یکی دیگر از مشاوران ارشد گروه «Rhodium Group» و از مقام‌های نزدیک به روابط چین و اتحادیه اروپا گفت: «اگر سران اروپایی پیام‌های مختلفی به رئیس جمهور چین ارسال کنند، شانس ما برای تاثیرگذاری کم می‌شود.»

مقام‌های مربوطه همچنین اعلام کردند، فرانسه همچنین به دنبال راهی به سوی بازار چین برای محصولات کشاورزی خود و حل مسائل مربوط به نگرانی‌های مربوط به حقوق مالکیت معنوی صنعت لوازم آرایشی فرانسوی است.

در این نشست همچنین قرار است درباره جنگ اوکراین و تاثیرگذاری چین بر روسیه برای توقف این جنگ نیز صحبت شود.

یکی از مشاوران الیزه نیز گفت: «چین از شرکای اصلی روسیه است و هدف ما استفاده از اهرم‌های فشار پکن و تاثیرگذاری‌اش بر روسیه و کمک به مشارکت در حل بحران و درگیری اوکراین است.»

یکی از منابع دیپلماتیک فرانسه نیز گفت: «اگر چین به دنبال تعمیق روابط با شرکای اروپایی است، باید به نقطه نظرات و دیدگاه‌های ما گوش دهد و به صورت جدی آنها را اجرایی کند.»

شی جین‌پینگ سه شنبه بعدازظهر پاریس را به مقصد صربستان و مجارستان ترک می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد