Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@06:30:05 GMT

تظاهرات مقابل کاخ سفید علیه استعفای جف سشنز

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۰۴۸۹

تظاهرات مقابل کاخ سفید علیه استعفای جف سشنز

به گزارش پایگاه خبری کنگره آمریکا، مردم آمریکا در اعتراض به اخراج(استعفای اجباری) «جف سشنز» وزیر دادگستری ایالات متحده، شب گذشته مقابل کاخ‌سفید تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان پلاکارد‌های «مولر را حفظ کنید» و «ترامپ یک دیکتاتور است» به همراه داشته و در رابطه با اخراج احتمالی بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، ابراز نگرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سشنز اعلام کرد که کناره‌گیری وی از سمت وزیر دادگستری آمریکا، به درخواست «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور صورت گرفته است.

سشنز که طی ماه‌های اخیر بارها مورد انتقاد ترامپ قرار گرفته بود، در نامه استعفای خود خطاب به وی اعلام کرد: «آقای رئیس‌جمهور، به درخواست شما استعفای خود را اعلام می‌کنم».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کاخ سفید جف سشنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد