Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:38:39 GMT

شخم زدن خیابان های شهر لنده توسط آب وفاضلاب شهری

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۰۶۸۸

شخم زدن خیابان های شهر لنده توسط آب وفاضلاب شهری

شهردار لنده با گلایه از ادارات خدمات رسان در این شهر از شخم زدن خیابان ها توسط آب و فاضلاب شهری خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، مختار مشهدی زاده در خصوص وضعیت خرابی آسفالت خیابان ها در سطح شهرلنده با گلایه از ادارات خدمات رسان در این شهرستان گفت: آنچه امروز در مقابل دید همگان حاضر است شخم زدن تمام خیابان های شهرلنده توسط اداره آب وفاضلاب شهری است که همین مسئله باعث نارضایتی عمومی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آب وفاضلاب تا کنون یک ریال بابت این همه خسارتی که به بار آورده است به شهرداری پرداخت نکرده است .

شهردار لنده تصریح کرد: این همه خرابی آسفالت برای شهردای و هزینه مرمت و بازسازی آسفالت هرتنی بالای چهل میلیون ریال هزینه در پی دارد که هیچ گونه خسارتی نیز تا کنون پرداخت نشده است.

وی تاکیدکرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت در خیابان های جانبازان، شهید چمران و خیابان های که تازه زیر سازی شده است آغاز و امیدواریم تا قبل از بارندگی ها به پایان برسند.

مشهدی زاده اظهارکرد: به منظور اصلاح برخی سرعت کاه ها نیز با جلسه تعاملی با پلیس راهنمایی و رانندگی عملیات اصلاح برخی از این سرعت کاه ها نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس یزد در شهرستان طبس آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محمد فرخی رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:  عملیات روکش آسفالت محور طبس یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

وی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده  و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی اظهار کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد