Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:25:03 GMT

سرمربی تیم ملی: رشد اسکواش چشمگیر است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۰۷۳۶

سرمربی تیم ملی: رشد اسکواش چشمگیر است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی اسکواش گفت: رشد اسکواش ایران در سالیان گذشته چشمگیر بوده و توانستیم به جمع تیم های مدعی آسیا اضافه شویم.

«سید محمد حسین سنایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان این مطلب افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی مسابقات جایزه بزرگ داخلی را تعریف کردیم تا بازیکنان بتوانند از طریق این تورنمنت ها شرایط خود را بهبود بخشند و سفرهای بازیکنان به کشورهای دیگر را هم کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شرایط اسکواش نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده زیرا در دوره ای که من بازیکن بودم، اسکواش ایران حرفی برای گفتن در مسابقات آسیایی نداشت.
سرمربی تیم ملی اسکواش ایران گفت: امروز ورزشکاران ایران در آسیا مدال کسب می کنند و حتی توانستند اولین مدال را در میان ورزش های راکتی در قاره آسیا بدست بیاورند.
وی تصریح کرد: در رده سنی جوانان نیز سجاد زارعیان رنکینگ 6 دنیا را کسب کرد و این افتخار بزرگی برای این رشته بود. علاوه بر آن علیرضا شاملی در بازی های 10 هزار دلاری مقام سوم را کسب کرد و همه اینها نشان از رشد اسکواش دارد.
سنایی خاطرنشان کرد: علم مربی گری نیز در اسکواش بسیار فراگیر شده و امروزه مربیان برجسته ای که با دانش روز دنیا خود را سازگار کرده اند در این فدراسیون مشغول هستند. در حال حاضر باید مقداری در رده های سنی پایه، جدی تر کار کنیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم.
وی در ادامه افزود: اگر پشتوانه خوبی برای اسکواش وجود نداشته نباشد، این رشته ورزشی جایگاهی که در سطح بین الملل به دست آورده را از دست خواهد داد. البته نمی توان مشکلات اقتصادی که اکنون کشور و همچنین فدراسیون های ورزشی با آن رو به رو شده اند را نادیده گرفت.
سنایی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته توانستیم در 10 تورنمنت بین المللی حضور داشته باشیم و این امر باعث شد بازکنان ما در سطح بین الملل به صورت مدوام خودشان را ارزیابی کنند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار شوند.
وی درباره مسابقات پیش رو بازیکنان ملی پوش گفت: تورنمنت بین المللی مختلفی پیش روی هستند و هدف ما موفقیت در این رقابت ها است.
**9128**9118**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون اسكواش عليرضا شاملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟