Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی استان خبر داد و گفت: برای تردد از محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا، گفت: طبق آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، ترافیک در محدوده پلیس راه مهرشهر آزادراه کرج-قزوین سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی افزود: وضعیت ترافیکی در آزادراه تهران-کرج، محدوده گرمدره نیز نیمه سنگین گزارش می‌شود.

وی در خصوص تردد در محور کرج-چالوس نیز گفت: ترافیک در محور کرج-چالوس از سرودار تا دوراهی نوجان سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی استان خبر داد و گفت: برای تردد از محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترافیک سنگین در البرز زنجیرچرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور در پی انجام چند عملیات عمرانی در محور کرج چالوس، در چند نقطه از این محور محدودیت تردد اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه است؛ همچنین در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج چالوس (محدوده های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبروهای باکسی، اجرای عملیات گالری پیش ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روزهای چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی