Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ترافیک پر حجم در برخی از محورهای استان خراسان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای فریمان-مشهد، چناران-مشهد، نیشابور-مشهد، تربت حیدریه-مشهد و باغچه مشهد پرحجم اما روان است. ترافیک دیگر محورهای مواصلاتی کشور نیز روان است.

وی در ادامه از ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها از ساعت هشت تا ۲۲ امروز و فردا ۱۷و۱۸آبان‌ در محورهای اصلی استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: این ممنوعیت به استثناء تردد خودروهای سنگین باری حاملین سوخت و مواد فاسدشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرهنگ هادی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در خصوص وضعیت راه ها در این استان  گفت: ترافیک خودرویی صبح امروز 17 آبان ماه آخرین روز ماه صفر در مسیرهای جاده ای ورودی و خروجی کلانشهر مشهد پرحجم است.

وی : کاهش 20 کیلومتری سرعت مجاز خودروها نیز در همه جاده های اصلی این استان و همچنین ممنوعیت حرکت خودرو در جاده ملک آباد به مشهد در مسیر راه قدیم نیشابور در حال اجرا است.

سرهنگ هادی اظهار کرد: همه جاده های خراسان رضوی باز بوده و رفت و آمد خودروهای بطور عادی در آنها جریان دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه ترافیک خراسان رضوی مشهد جاده لغزنده خودروی سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: دیشب مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محور چالوس یک طرفه شد