Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس هاشم پور گفت: با وجود اینکه مسابقات جام بین قاره ای دومین رویداد بزرگ جهانی رشته است اما هدف یکسال اخیر دپارتمان فوتبال ساحلی و کادرفنی تیم ملی بر این اساس پایه ریزی شده بود که برترین بازیکنان استعدادیابی شده را برای حضور در این مسابقات به تیم دعوت کنیم و به آنها میدان بدهیم تا برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی که در اسفندماه برگزار می شود، آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برترین تیم های جهان به دوبی آمده اند تا برای کسب قهرمانی بجنگند. خوشبختانه ما هم پیش از اعزام به دوبی، اردوی بسیار خوبی را در پرتغال برگزار کردیم که تاثیر بسزایی در رسیدن به اهداف تکنیکی و تاکتیکی موردنظرمان داشت. پس از حضور در دوبی و پیش از شروع مسابقات، با صحبتی که با مربیان تیم های حریف داشتیم همه آنها از لیست تیم ملی ایران ابراز تعجب می کردند. اکنون تنها با گذشت دو روز از مسابقات بابت داشتن چنین تیم جوان و قدرتمندی به ما تبریک می گویند.

هاشم پور افزود: در بازی نخست به مصاف آمریکا رفتیم و با اینکه این تیم کاملا فیزیکی است اما بازیکنان تمام نکاتی که از سوی کادرفنی گوشزد شده بود را به اجرا گذاشتند. در دومین بازی به مصاف تاهیتی رفتیم که این تیم از قدرت بسیار بالای بدنی و تاکتیکی برخوردار است و در جلسه فنی پیش از مسابقه نکات ضعف و قوت این تیم را برای بازیکنان تشریح کردیم. کسب پیروزی برابر تاهیتی بسیار سخت است چراکه تیم تا آخرین ثانیه ها دست از تلاش بر نمی دارد اما خوشبختانه در نهایت موفق شدیم تا این تیم را که در ادوار گذشته نتیجه را به آنها واگذار کرده بودیم، شکست بدهیم. پیروزی اصلی برای کادرفنی این است که با جوان هایی که به تیم اضافه کرده ایم و با عملکرد خوب تیمی توانستیم آمریکا و تاهیتی را از پیش رو برداشتیم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ما حضور در فینال مسابقات جام بین قاره ای است. به همین دلیل بازی امشب برابر روسیه بسیار سخت خواهد بود. این تیم قدرتمند و تاکتیکی است و کسب سه امتیاز امشب تاثیر زیادی در رسیدن ما به فینال دارد. البته هیچ ترسی برای تقابل با این تیم نداریم و مطمئن هستم که روسیه به دلیل شناخت کمی که از ترکیب جدید ایران در این رقابت ها دارد، دچار واهمه است. متاسفانه پیمان حسینی و محمد احمدزاده دچار مصدومیت هستند که در این بین شرایط احمدزاده بدتر است و روز گذشته مقابل تاهیتی و برای بازی امشب مقابل روسیه وی را در ترکیب نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرتغال تیم ملی فوتبال رقابت مسابقات قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان ۳۹.۷۶۱ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

وی در دور نیمه نهایی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6081638

دیگر خبرها

  • حذف کامران قاسم‌پور از المپیک/ کسب ۲سهمیه کشتی آزاد در انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر