Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - یازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجوییِ تیتر 11 ، امسال برگزار و فرایند ثبت نام از یکشنبه 20 آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، فعالان نشریات دانشجویی متقاضیی شرکت در یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 11 می توانند از بیستم آبان ماه به مدت یک ماه آثار خود را به نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

titr11.ir ارسال کنند.
این جشنواره در بازه زمانی 25 بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا پنج اسفندماه ادامه دارد. تمام دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های سراسر کشور و دانش آموختگانی که در زمان انتشار نشریه شاغل به تحصیل بودند، امکان شرکت در این جشنواره دارند.
جشنواره شامل سه بخش رقابتی، نمایشگاهی و جنبی است.در زمینه رقابتی، حوزه های نشریات برگزیده، آثار برگزیده، فضای مجازی و بخش ویژه مورد توجه است.
در بخش نمایشگاهی، فضای مناسب جهت ارائه، نمایش نشریات و آثار برتر در اختیار دانشگاه ها یا شرکت کنندگانِ بخش رقابتی گذاشته می شود.
بخش جنبی، در قالب برگزاری کارگاه ها، سخنرانی ها، نشست های تخصصی و جلسات گفت و گو فعالیت می کند.
در بخش اثر ویژه، چهار قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله با موضوعات «دانشگاه و حل مسائل ملی؛بحران آب و آلودگی هوا، محیط زیست»، «کالای ایرانی چرایی حمایت»، «شکاف طبقاتی، نارضایتی های اجتماع سیاسی و اقتصادی» و «اخلاق حرفه ای» پذیرفته می شود.
نشریات تعطیل شده هم حق شرکت در این جشنواره را دارند.
داوری آثار تا 30 دی ماه امسال ادامه دارد.
**9492**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جشنواره نشريات دانشجويي دانشگاه هاي كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دومین قسمت «داستان شفافیت»، روایتی است از رد شدن کلیات شفافیت آراء در مجلس و نگرانی برخی نمایندگان از مطرح شدن آن؛ تا روزی که مجلس، نسخه جدیدی برای شفافیت پیچید.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

     

دیگر خبرها

  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • حمایت دانشجویان خوزستانی ازاعتراض دانشجویی درآمریکا ضد صهیونیست
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد