Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:26:43 GMT

‌جانباز ۷۰ درصد همدانی ‌به جمع شهدا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۱۲۱۱

‌جانباز ۷۰ درصد همدانی ‌به جمع شهدا پیوست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان گفت: جانباز ۷۰ درصد سید حسین حسینی پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی، سرانجام ردای سرخ شهادت برتن کرده و به جمع شهدا پیوست. ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ استانها همدان نظرات

مجید صفدریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، از شهادت جانباز سرافرازسید حسین حسینی خبر داد و اظهار داشت: این شهید معزز با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شده و در تاریخ 26 فروردین ماه سال 61 بر اثر انفجار مین در منطقه پاوه، پای راست خود را از دست داده و از ناحیه صورت، چشم و پای چپ نیز دچار آسیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه از این شهید معزز دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است افزود: این شهید معزز 4   روز پیش برای معالجات بیشتر به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران اعزام شده و سرانجام شامگاه 16 آبان ماه بر اثر جراحات جانبازی ردای سرخ شهادت را برتن کرد.

وی درباره جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سید حسین حسینی نیز ابراز کرد: مراسم تشییع این شهید روز جمعه 18 آبان ماه پس از اقامه نماز جمعه  از محل حسینیه حضرت امام (ره) تا چهار راه خواجه رشید انجام شده و سپس پیکر مطهر این شهید در گلزاری شهدای همدان و در جوار دیگر شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز بارانی همراه با رعد و برق در انتظار همدانی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، روح الله زاهدی اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری بوده و کاهش بارش‌های برای نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی شاهد باراش شدید باران، رعدو برق بخصوص در روز سه شنبه خواهیم بود که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان بهار با صفر درجه سانتیگراد سردترین و فامنین با ۱۹ درجه سانتیگراد گرمترین شهرستانهای استان بودند.

وی یادآور شد: دمای کمینه و بیشینه هوای همدان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بین ۲ تا ۱۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

زاهدی اظهار کرد: سرعت وزش باد در شیرین سو طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵۰ کیلومتر در ساعت رسید.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است
  • نوروز بارانی همراه با رعد و برق در انتظار همدانی‌ها