Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:30:06 GMT

پیام تسلیت لاریجانی به‌مناسبت شهادت نورخدا موسوی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۱۶۴۸

پیام تسلیت لاریجانی به‌مناسبت شهادت نورخدا موسوی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت "سید نورخدا موسوی" فرمانده یگان تکاوری را تسلیت گفت. ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت "سید نورخدا موسوی" فرمانده یگان تکاوری را تسلیت گفت.

تسلیت وزیر کشور در پی شهادت «موسوی»

متن کامل پیام تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

فرمانده فداکار یگان تکاوری سید نورخدا موسوی جانباز سرافراز 100 درصد لرستانی در شب شهادت حضرت رسول اکرم (ص) به خیل عظیم شهدا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید زنده گرانقدر که براثر اصابت گلوله گروهک‌تروریستی ریگی مصدوم و 10 سال در کما به سر برد سرانجام‌ در نهایت صبروبردباری به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده گرانقدرش، برای آن شهید تکاور قهرمان که اینک در جوار دیگر شهیدان مأوی گرفته رحمت واسعه و علو درجات از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «شهید زنده وطن» سید نور خدا موسوی 17 اسفندماه سال 87 در درگیری با اشرار گروه تروریستی عبدالمالک ریگی در منطقه عملیاتی لار  از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و تا واپسین لحظات پیش از شهادتش در کُما به سر می‌بُرد، اما وی شب گذشته(چهارشنبه، 16 آبان) به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر شهید "سید نور خدا موسوی" امروز (پنجشنبه، 17 آبان) و در سالروز شهادت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بر روی دستان مردم ولایتمدار استان لرستان تشییع و به خاک سپرده  شد.

انتهای پیام/

R1011202/P1011116/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حملات تروریستی علی اردشیر لاریجانی مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حملات تروریستی مجلس دهم حملات تروریستی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه