Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان در مراسم رونمایی از اولین تمبر یادبود آیین سنتی مذهبی چهل هشتم در آستان مقدس آقا علی عباس (ع)  از شهرستان نطنز اظهار کرد: رونمایی از تمبر به مناسبت های مختلف و  در مکان های خاصی توسط بالاترین مقام استان و شهرستان ممهور می شود و پی نوشت آن توسط مقامات در آینده  به صورت ماندگار  و سند رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پست اصفهان با اشاره به فعالیت پست استان گفت: استان اصفهان در حال حاضر دارای  ۱۰۲۱ واحد پستی بوده به همین دلیل یکی از استان های شاخص کشور است.

باقری افزود:  در هفت ماهه اخیز نزدیک به شش میلیون مرسوله جهت توزیع وارد استان و همچنین نزدیک شش میلیون ۸۰۰ هزار مرسوله از استان خارج شد.

وی تصریح کرد: به طور متوسط ماهانه نزدیک به ۲۵ هزار مرسوله پستی وارد استان و ۳۳ هزار مرسوله نیز از استان خارج می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به خرید و فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک در استان اصفهان افزود: در حال حاضر با ۱۶۱ فروشگاه تجاری  قرارداد بسته ایم که مرسولات آنان را جمع آوری کرده و به نقاط مختلف کشور ارسال می کنیم.

وی تاکید کرد: سرویس تجارت الکترونیک یکی از مهمترین سرویس های شرکت پست است.

باقری گفت: اداره کل پست استان اصفهان با یک هزار و ۲۱ واحد پستی ۷.۱۶ درصد سهم از واحدهای پستی کشور را به خود اختصاص داده و یکی از اداره های شاخص در زمینه ارتباطات و شبکه پستی کشور است.

مدیر کل پست استان اصفهان افزود: ۲۳ اداره پستی، هفت ناحیه پستی، ۶۷ دفتر پستی شهری، پنج آژانس پستی شهری، ۳۳۳ دفتر خدمات ارتباطی، ۷۷ نمایندگی پستی شهری، ۲۱۴ نمایندگی روستایی  و ۲۹۹ دفترICT روستایی در استان اصفهان  فعالیت می کنند.

باقری با اشاره به سفر یک ماه گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نطنز ادامه داد: به زودی اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان جهت مرمت و تجهیز دفتر پست بادرود اختصاص خواهد یافت.

 

انتهای پیام/م

 

عملکرد پست استان اصفهان از زبان مدیر کل پست استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از اجرای طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به بازار اصفهان خبر داد و گفت: ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار آماده خدمت‌رسانی است و موتورسیکلت‌های شهروندان را پذیرش می‌کند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت موتورسیکلت طبق مصوبه هیئت مدیره بازار از هفدهم اردیبهشت اجرا شد، اظهار کرد: تمام ورودی‌های بازار بزرگ و میدان امام (ره) بسته شد و موتورسواران باید موتور خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته شده پارک کنند.

وی با بیان اینکه ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار آماده خدمت‌رسانی است و موتورسیکلت‌های شهروندان را پذیرش می‌کنند، افزود: بازاریان همکاری بسیار خوبی با این طرح داشتند و روز گذشته پس از سال‌ها، فضای میدان امام (ره) و راسته بازارهای آن یک روز آرام و بدون موتورسیکلت را تجربه کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: ۴۰ راه ورود به میدان امام (ره) و بازار تاریخی اصفهان شناسایی شده است که از این پس این ورودی‌ها بسته می‌شود و اجازه ورود موتورسیکلت به محدوده بازار داده نمی‌شود.

کد خبر 751323

دیگر خبرها

  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است