Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان مشهد گفت: نارضایتی مسئولان از شعارهای ۱۳ آبان مشهد برای دانشجویان مهم نیست، قطعا رضایت خداوند و مردم برای ما دارای اهمیت است.

سجاد کمالی‌نیا، دبیر ستاد هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: امسال با هماهنگی تشکل‌های دانشجویی، شهری و دانش آموزی مشهد سعی کردیم با برنامه‌های نوآورانه صدای مردم و مطالبات مردم را در راهپیمایی ۱۳ آبان به گوش مسئولین برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمالی‌نیا افزود: در مسیر راهپیمایی دانشجویان با در اختیار گرفتن بلندگو و همچنین برنامه‌های جانبی سعی کردند در راهپیمایی جریان ساز باشند و مطالبات مردم را فریاد بزنند؛ اما به نظر می‌رسد این موضوع به مذاق برخی از مسئولان خوش نیامده است.

دبیر ستاد هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان مشهد ادامه داد: البته این نارضایتی مسئولین برای دانشجویان مهم نیست، قطعا رضایت خداوند و مردم برای ما دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اظهار نظر رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر اعلام وحدت شکن بودن شعار‌های ۱۳ آبان در مشهد گفت: کسانی که از شعار‌های ضد آمریکایی راهپیمایی ۱۳ آبان ناراضی هستند، باید بدانند که این نارضایتی آن‌ها برای ما عجیب نیست، قطعا از همکاران و همفکران امضا کنندگان نامه به ترامپ جز این هم انتظاری نیست.

کمالی‌نیا بیان کرد: همراهی مردم مشهد با شعار‌های مطرح شده در راهپیمایی مصداق عملی وحدت ملی است، مردم از بیان شعار‌هایی که به بیان دردشان مربوط می‌شد به شدت رضایت داشتند.

دبیر ستاد هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان مشهد بیان کرد: رئیس محترم شورای شهر مشهد مثل اینکه یادشان رفته زمانی که خودشان عضو انجمن اسلامی دانشجویان بودند چه رفتار وحدت شکنانه‌ای را نسبت به راهپیمایی ۱۳ آبان انجام می‌دادند.

وی در پایان گفت: جوانان مشهدی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال کارنامه‌ درخشانی را از خود در خصوص پیگیری مطالبات مردمی به نمایش گذاشتند که قطعا در راهپیمایی‌های بعدی نیز این موضوع ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهپیمایی دشمن شکن 13آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزند آوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کرد

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن آرمات دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان افزود: این تسهیلات به فرزندانی که بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده اند پرداخت می‌شود.

وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند باید به سامانه اینترنتی به نشانی ve-bank.cbi.ir مراجعه کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان عنوان کرد: تسهیلات فرزندآوری برای نخستین فرزند چهل میلیون تومان و باز پرداخت آن ۳۶ ماهه و فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۴۸ ماهه است.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد و افزود: همچنین این تسهیلات برای فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۶۰ ماهه و فرزند چهارم صد و پنجاه میلیون تومان و بازپرداخت آن ۷۲ ماهه و برای فرزند پنجم ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۸۴ ماهه است.

آرمات با بیان اینکه برای دریافت این تسهیلات نیاز به کارت پایان خدمت نیست و برای هر پرونده نیز یک ضامن معتبر نیاز است گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری