Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان  با حریفان خود به رقابت پرداختند.

کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفر زاده به روی تاتامی رفت و در مبارزه نخست 4 بر یک برابر بلاروس به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   ملی پوشان ما برابر تیم ترکیه 5 بر صفر شکست خوردند.

با شکست تیم ژاپن، کاتای تیمی بانوان از دور رقابت ها کنار رفت.

در کاتای تیمی مردان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون 4 بر یک برابر تیم روسیه به پیروزی رسید.کاتاروهای کشورمان برابر تیم اسپانیا 5 بر صفر نتیجه را واگذار کردند.

با راهیابی تیم اسپانیا به فینال، کاتای تیمی مردان به مرحله شانس مجدد راه یافت.

پیش از این و در مسابقات، ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند.در بخش کومیته نیز سجاد گنج زاده و بهمن عسگری راهی فینال شدند و ذبیح الله پورشیب، هامون درفشی پور و سارا بهمنیار به دیدار رده بندی راه یافتند.در بخش بانوان حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی  با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید:پورشیب: به جز قهرمانی جهان، به هیچ عنوان دیگری فکر نمی‌کنیم روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی

انتهای پیام/

نتایج تیم ملی کاراته در رقابت های جهانی کاراته اسپانیا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!