Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@14:15:48 GMT

بارش ها در مناطق جنوبی زنجان شدت بیشتری دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۲۲۳۲

بارش ها در مناطق جنوبی زنجان شدت بیشتری دارد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق پیش بینی ها بارش ها در این استان ادامه دارد که امروز/ پنجشنبه/ بیشترین میزان ان در مناطق جنوب و جنوب شرقی رخ خواهد داد.

پگاه مولائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز /پنجشنبه/ این استان قسمتی ابری، تمام ابری در برخی مناطق با مه صحبگاهی و در ارتفاعات با وزش باد و بارش برف همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر این اساس طی امروز بارش های پراکنده در استان به وقوع می پیوندد که بیشترین ان در مناطق جنوبی خواهد بود.
به گفته این کارشناس، دمای هوای این استان نیز طی 2 روز آینده تغییر چندانی ندارد اما از هفته آینده هوای سرد تری حاکم خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته زنجان با 2 و آ ببر طارم با 15 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بود و دمای فعلی شهر زنجان هفت درجه اعلام شده است.
مولائی یادآور شد: دمای بیشینه و کمینه شهر زنجان طی روز جمعه به 2 و 12 درجه بالای صفر خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش باران كاهش دما پيش بيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد امروز ناپایداری‌ها بیشتر می‌شود و علاوه بر کاهش دمای هوا تا صبح فردا شاهد بارش باران و رگبار و رعد برق و گاهی تگرگ به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی  استان خواهیم بود.

  بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل با خروج سامانه بارشی کنونی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد تند تا گاهی شدید در مناطق مرکزی و جنوبی استان همراه است، به همین دلیل با تاکید بر هشدار نارنجیِ هواشناسی و زردِ کشاورزی اعلام شده از پس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آسمان استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی تا اواخر این هفته ابری همراه با بارش باران و رگبار و رعد برق خواهد بود. هواشناسی استان اردبیل به شهروندان توصیه کرده با توجه به ادامه بارش و فعال بودن سامانه‌های بارشی، از حضور در بستر رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها و مناطق مرتفع تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • تشدید بارش‌ها در شمال و شمال شرق کشور تا ۱۵ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان