Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@10:34:20 GMT

قحطی ۱۴ میلیون یمنی را تهدید می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۲۳۵۳

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، ۳۵ نهاد غیر دولتی یمنی و بین المللی با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند: درگیریها در یمن باید هرچه سریعتر متوقف شود. در این کشور دست کم ۱۴ میلیون یمنی در معرض قحطی قرار گرفته اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بحران انسانی در یمن ساخته دست انسان و نتیجه مستقیم درگیریها در این کشور و ممانعت از رساندن کمک های بشر دوستانه به مردم یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط ارزش ریال یمن و پرداخت نشدن حقوق کارگران شرایط را بحرانی تر کرده است.

در این بیانیه تاکید شده است: از کشورهای جهان می خواهیم تلاش خود را برای تضمین ارسال کمک بشر دوستانه به مردم یمن از طرق مختلف از جمله بندر الحدیده افزایش دهند.

این در حالیست که ائتلاف متجاوز سعودی با محاصره الحدیده و بمباران آن مانع رساندن هرگونه کمک های بشر دوستانه به مردم یمن می شود.

«اتحادیه بین المللی حقوق بشر»، «سازمان تلاش برای مبارزه با قحطی»، «کِر اینترنشنال»، «آکسفام» و «سازمان پزشکان جهان» جزو امضا کنندگان این بیانیه هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم

به نقل از رسانه‌های عربی، مقاومت اسلامی بحرین امروز (شنبه) از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام الرشراش» (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد و با صدور بیانیه‌ای افزود: این حمله پهپادی روز پنجشنبه ۲ مه میلادی (۱۳ اردیبهشت) به وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • قحطی گل در دیار کویر
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)