Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  امروز (پنجشنبه ۱۷ آبان ماه) و در سومین روز از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا که با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور پیگیری می‌شود، کاتا و کومیته تیمی مردان و بانوان به روی تاتامی می‌روند.

تیم کاتای بانوان دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در نخستین رقابت خود مقابل بلاروس با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این رقابت‌ها بانوان کاتای ایران بازی را با نتیجه ۵ بر صفر به ترکیه واگذار کردند. تیم ترکیه عنوان سومی جهان را در اختیار دارد. با شکست تیم ترکیه مقابل ژاپن، تیم بانوان ایران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در کاتای تیمی مردان تیم کشورمان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون به روی تاتامی رفتند.
تیم کاتا مردان دور اول با قرعه استراحت رو برو بود. مردان کاتای کشورمان در نخستین مبارزه خود موفق شدند تیم کاتای روسیه را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند.

در مرحله دوم این رقابت‌ها تیم کاتای مردان کشورمان بازی را با نتیجه ۵ بر صفر مقابل اسپانیا واگذار کردند. با راهیابی تیم اسپانیا به فینال، تیم ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون به جدول شانس مجدد راه یافت.

کومیته تیمی بانوان ایران هم با ترکیب فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی به میدان می‌رود. تیم بانوان در اولین مبارزه به مصاف تیم سنگال خواهد رفت.

امروز (پنج شنبه) همچنین مبارزات کومیته تیمی مردان نیز با حضور ۵۲ تیم برگزار می‌شود، اما تیم ایران که دور نخست استراحت دارد، امروز مسابقه‌ای نخواهد داشت و فردا به همراه ۳۱ تیم دیگر به روی تاتامی خواهد رفت.
ترکیب کومیته تیمی مردان در این رقابت‌ها را ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، سامان حیدری، علی اصغر آسیابری، صالح اباذری و مهدی خدابخشی تشکیل می‌دهند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، در کارت ملی مجدد به جریان بیافتد.

به گزارش مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسؤولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»
  • خزعلی: درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شد