Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عاشقان اهل بیت و مردم عاشورایی شهر چغادک از صبح امروز و بعد از خواندن نماز، خود را به یادمان شهدای گمنام شهر رساندند و پیاده روی خود را با استعانت از شهدا آغاز کردند.

در این پیاده روی که مسیر آن از یادمان شهدای گمنام شهر چغادک تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد جمعیت بسیاری از محبان و مشتاقان اهل بیت(ع) به نیت ابراز ارادت و ابلاغ سلام به امام علی بن موسی الرضا(ع) این مسیر را با پای پیاده پیمودند تا عشق و محبت خود را ساحت قدسی ثامن الحجج به صحنه نمایش گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر تعدادی موکب های سیار و ثابت به جهت پذیرایی و خدمت رسانی به مردم برپا شده بود که عمدتاً جوانان و نوجوانان شهر مشغول فعالیت در آن بودند. همچنین تعدادی از مداحان اهل بیت در طول مسیر پیاده روی به نوحه سرایی پرداختند.

حضور حجت الاسلام خدری امام جمعه شهر چغادک و مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و دیگر مسئولان شهر در کنار مردم از نکات بارز این پیاده روی بود.

مردم پس از طی مسافت این پیاده روی خود را به گلزار شهدای شهر رسانند و با برگزاری مراسمی سینه زنی در عزای امام رضا(ع) اشک ماتم ریختند.

حجت الاسلام خدری نیز در این اجتماع باشکوه با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) به ویژگی های بارز این امام همام اشاره کرد.

کد خبر 4452962

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر چغادک شهادت امام رضا ع اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد مرز مهران راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خرم آباد شیراز سنندج بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی

فرشاد مقیمی ضمن بیان اینکه آب یکی از دغدغه های اصلی و اساسی صنایع در استان هایی مانند سمنان است، ابراز کرد: راهکارهایی مانند بارچاخی و استفاده از پساب برای صنایع در اولویت و دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار متر مکعب پساب شهری برای استفاده صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی خریداری شده است، افزود: چنین برنامه ای در سمنان نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر صمت همچنین با بیان اینکه ر برخی از شهرک‌ها ممکن است بازچرخانی پساب، ظرفیت تأمین آب مورد نیاز را نداشته باشد که تأمین آب به روش‌های دیگر در دستور کار است‌، گفت: در برخی از نقاط به دلیل فاصله زیاد محل تأمین تا شهرک صنعتی روی توسعه خطوط انتقال کار کرده‌ایم.‌

مقیمی با اشاره به اینکه به دنبال تدوین مدل مشارکتی برای ورود و سرمایه‌گذاری مردم به حوزه تأمین زیرساخت‌های آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم، بیان کرد: تحقق مشارکت مردم در امر تولید که شعار سال است را عملی و اجرایی کرده و زمینه حضور مردم در سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم می‌آوریم.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه سرمایه‌گذاری انتقال آب به شهرک‌های صنعتی مورد تقاضا صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی