Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:00:18 GMT

شرط قبولی اعمال و عبادات پذیرش «ولایت» است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۲۵۹۴

شرط قبولی اعمال و عبادات پذیرش «ولایت» است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرط قبولی اعمال و عبادات پذیرش ولایت اهل بیت علیه السلام است، گفت: امروز اگر همه پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم از گردنه سختی‌ها و مشکلات عبور خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند،حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی امروز ( 17 آبان) در جمع عزداری در امامزادگان باقریه با اشاره به ضرورت سپاسگزاری از نعمت‌های خداوند، اظهار کرد: ولایتمداری امری بسیار مهم است که بسیار به آن سفارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه احکام اسلامی بدون ولایت تحریف می‌شود، افزود: شرط قبولی اعمال  و عبادات پذیرش ولایت اهل بیت علیه السلام است چرا که ولایت دلیل و راهنمای دیگر ارکان اسلام است و انسان بدون ولایت گمراه خواهد شد و نمی تواند به اصل و حقیقت عبادات، از جمله نماز و روزه و حج و زکات برسد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امریکایی‌ها خاورمیانه را برای نفت و گاز می‌خواهد و به همین دلیل منطقه را بهم ریخته است تا به اهداف شوم خود برسد.

 

به گفته وی امریکا و استکبار جهانی علاقه ندارند در خاورمیانه کشور قدرتمندی به وجود آید چرا که می خواهند اسرائیل قدرت اول منطقه باشد تا منافع آنان را تامین کند.

 

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: در جنگ جهانی اول اقدامات استعمارگران باعث مرگ حدود 11 میلیون نفر از جمعیت ایران از قحطی و گرسنگی شد تا قدرت ایران مانع منافع استعمارگران نشود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون ولایت کسی نمی‌تواند به توحید و خدا برسد، گفت: امروز اگر همه پشت سر ولایت فقیه که پرتوی از ولایت اهل بیت علیه السلام است حرکت کنیم تمام مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت و از گردنه سختی‌ها عبور خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام عبادی با تاکید بر اینکه دولت باید سیاست‌های دقیقی داشته باشد تا بتواند در مقابل تحریم‌ها مقاومت حداکثری کند، افزود: مقام معظم رهبری در سخنانی خبر از مغلوب شدن آمریکا توسط ملت ایران در آینده ای نزدیک خبر داده و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی خیال خام و رویای آشفته دشمنان است.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان آمریکا 13 آبان اردبیل ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی شبستان یزد تحریم امام رضا ع راهپیمایی رحلت پیامبر اسلام نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس ولایت مداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند