Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری اللولوه بحرین، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در بیانیه‌ای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی بزرگ دانست و اعلام کرد: ملت بحرین اعلام می‌کنند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها در بحرین جایگاهی ندارند.

جمعیت الوفاق بحرین در این بیانیه تاکید کرد: "برخی گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر دعوت رژیم بحرین از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برای سفر به این کشور، باعث شده است میزان حساسیت‌ها به خط قرمز‌ها در بحرین افزایش یابد و ملت ما در برابر چالشی بزرگ و خطرناک قرار گیرد بدین مضمون که چنین تغییری در سیاست‌های رسمی باعث مصادره همه ارزش ها، موازین و تعهدات انسانی و اسلامی ملت بحرین در برابر مهمترین و نخستین آرمان عرب‌ها و مسلمانان یعنی مساله قدس و فلسطین اشغالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوفاق تاکید کرد: سکوت رژیم بحرین و مقامات این کشور در قبال این مسئله (عادی سازی روابط) موضوعی شوم و نشان دهنده وجود طرح‌هایی خبیثانه است و ملت ما را در برابر این مسئولیت قرار می‌دهد که با این سفر (سفر نتانیاهو به منامه) مخالفت و با صدای بلند اعلام کنند تصمیم قطعی ملت بحرین این است که به هیچ عنوان صهیونیست‌ها در این کشور جایی ندارند و ملت بحرین که از ابتدا به آرمان‌های خود پایبند است، از قدس، فلسطین و آرمان‌های امت اسلام چشم پوشی نخواهد کرد.

جمعیت الوفاق اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو نباید وارد خاک و کشور ما شود، او هیچ جایی در این کشور ندارد و همه اقشار و گروه‌های مردم بدون استثنا در برابر او خواهند ایستاد و به طور قاطع با این سفرمخالفت خواهند کرد.

الوفاق همچنین تاکید کرد: هرگونه طرح عادی سازی، سهل انگاری و نرمش در برابر رژیم صهیونیستی خواه از طریق عادی سازی اقتصادی، ورزشی، رسانه ای، تجاری در هر نوع، هر سطح و شیوه‌ای مردود و محکوم است.

الوفاق از ملت‌های عربی و اسلامی و همه ملت‌های آزاده جهان خواست مخالفت خود را با این اقدام تحریک آمیز اعلام کنند.

انتهای پیام/

واکنش جمعیت الوفاق بحرین به سفر احتمالی نتانیاهو به این کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هدفش از لغو سفر هیئتی از سوی این رژیم به واشنگتن جهت گفتگو درباره حمله زمینی ارتش این رژیم به شهر رفح، این است که جنبش حماس روی فشارهای بین‌المللی حساب باز نکند.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه گفت تصمیم وی برای اعزام نکردن هیأت به واشنگتن پیامی از سوی او به جنبش حماس است مبنی بر اینکه نباید بر اهرم فشار بین‌المللی تکیه کند.

روزنامه رای الیوم نوشت یک هیئت صهیونیستی قرار بود هفته جاری برای گفتگو با مقامات آمریکایی در مورد عملیات نظامی زمینی که تل آویو قصد دارد در شهر رفح در جنوب نوار غزه انجام دهد، عازم واشنگتن شود اما نتانیاهو در اعتراض به عدم مخالفت ایالات متحده با قطعنامه‌ای که شورای امنیت درباره آتش‌بس در نوار غزه در ماه رمضان صادر کرد، این سفر را لغو کرد.

در همین راستا، نتانیاهو در دیدار با سناتور آمریکایی «ریک اسکات» در مقر کابینه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی گفت: من فکر می‌کنم موضع آمریکا در شورای امنیت (دادن رای به قطعنامه) حرکت خیلی خوبی نبود. بدترین چیز این است که این اقدام، حماس را تشویق کرد که موضعی سخت بگیرد و بر فشارهای بین المللی تکیه کند، با این باور که فشارهای بین‌المللی اسرائیل را از نابودی حماس و آزادی گروگان‌ها باز می دارد.

براساس بیانیه‌ای که از سوی دفتر نتانیاهو منتشر شد، وی ادعا کرد: تصمیمی که من برای عدم اعزام هیئت به واشنگتن در نتیجه قطعنامه شورای امنیت گرفتم، پیامی به حماس بود مبنی بر اینکه نباید به این فشارها تکیه کند. این فشارها سودی نخواهد داشت.

تصمیم برای اعزام هیئتی از تل آویو به ایالات متحده برای گفتگو در مورد طرح عملیات رفح پس از تماس تلفنی میان نتانیاهو و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در 18 مارس گرفته شد.

این اولین تماس میان نتانیاهو و بایدن پس از بیش از یک ماه قطع ارتباط مستقیم میان آن دو بود. واشنگتن و تل‌آویو درباره نحوه مدیریت جنگ غزه توسط کابینه نتانیاهو و عدم کاهش تلفات غیرنظامیان باهم اختلاف نظر دارند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» امروز گزارش داد که دولت آمریکا با رژیم صهیونیستی تماس گرفته و خواسته است برای تعیین تاریخ جدید برای اعزام هیئت به واشنگتن هماهنگی کند.

نتانیاهو نیز از تمایل خود برای انجام این هماهنگی خبر داده است و طبق گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده این هیئت را برای گفت‌وگو در مورد عملیات رفح به واشنگتن می‌فرستد.

با تصمیم رژیم صهیونیستی برای حمله زمین  به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه که ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی به آن پناه برده‌اند، هشدارهای منطقه‌ای و بین‌المللی درباره عواقب این حمله افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، ده‌ها هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند و اکثر آنها کودک و زن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • سوءاستفاده کابینه نتانیاهو از جنگ غزه برای تشدید شهرک‌سازی
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم