Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدول جلسات پرسش و پاسخ سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از سوی انجمن صنفی فیلم کوتاه تهران (ایسفا) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) که مسئولیت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ایران عهده‌دار است، جدول زمانبندی این جلسات را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلسات پرسش و پاسخ شامل باکس‌های داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی است و در سانس‌های اعلام‌شده (در سایت‌ جشنواره به نشانی www.tisff.ir و همچنین وب‌سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir)، پس از پایان نمایش فیلم‌ها به مدت ۳۰ دقیقه در سالن نمایش فیلم برگزار می‌شود. 

 

آرمین ایثاریان، مرضیه وفامهر، مرتضی جذاب، محمد رسولی، سعید نجاتی و آرمان خوانساریان به همراه عماد خدابخش (مسئول نشست‌ها) تعدادی از اعضای انجمن صنفی فیلم کوتاه تهران (ایسفا) هستند که مسئولیت برگزاری جلسات را به عهده دارند. 

 

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از ۱۸ تا ۲٢ آبان ۹۷ برگزار می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان آمریکا تحریم اردبیل ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی شبستان یزد 28 صفر دونالد ترامپ امام رضا ع جلسه پرسش و پاسخ فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: فصل جدید پاتوق نمایش فیلم شامل پخش ۱۲۰ فیلم کوتاه منتخب در قالب های گوناگون است طی ۳۰ هفته به اهتمام انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش نیشابور به نمایش در خواهد آمد.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: فصل جدید پاتوق فیلم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ عصر در سالن مهر تابان امور تربیتی نیشابور به نمایش درخواهد آمد. 

وی ادامه داد: همچنین هر هفته و پس از نمایش آثار، جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان و کارشناسان برگزار می‌شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور در این فصل با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش پرورش نیشابور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان، هر هفته با حضور در سالن مهر تابان واقع در خیابان رازی- رازی ۴، از جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول