Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@05:50:11 GMT

41 درصد راه های روستایی شاهین دژ آسفالت است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۳۷۰۸

41 درصد راه های روستایی شاهین دژ آسفالت است

مهاباد- ایرنا- مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ گفت: 41 درصد راه های روستایی این شهرستان که بیش از 220 کیلومتر را شامل می شود، آسفالت است.

کاظم پاشایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان راه های روستایی آسفالته، 50 روستا را با 13 هزار نفر جمعیت در قالب بیش از سه هزار خانوار زیرپوشش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امسال راه روستایی در این شهرستان آسفالت نشده است، ادامه داد: 6 کیلومتر از راه های روستایی در سال جاری که نیاز به بازسازی داشتند توسط این اداره روکش آسفالت شده است.
وی اضافه کرد: امسال 2 هزار و 750 تُن شن و ماسه برای رفع یخبندان راه های ارتباطی شهری و روستایی این شهرستان برای فصل زمستان ذخیره سازی شده است.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های گذشته اکیپ های راهداری به همراه 28 دستگاه خودرو سبک، سنگین و نیمه سنگین در تمام راه های این شهرستان آماده خدمات رسانی به مسافران و مردم هستند.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ بیان کرد: شهروندان و مسافران این شهرستان در فصل بارش قبل از سفر بهتر است وضعیت جاده ها را با شماره تلفن های 6322730-0444 جویا شوند.
شاهین دژ دارای 216 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 530 کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.
9903/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري راه روستايي شاهين دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان لرستان ۵ درصد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به طرح نوروزی راهداری لرستان، اظهار داشت: این طرح به مدت ۲۳ روز تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه دارد و تمام راهداران در آمادگی کامل برای خدمات. رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی از ۱۷ اسفند آغاز شده است، افزود: مسافران می‌توانند به‌صورت اینترنتی و حضوری برای تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، افزود: همچنین با تمهیدات انجام‌گرفته طرح تأمین سوخت و نظارت بر جایگاه‌های عرضهٔ سوخت استان نیز در دست اجرا است.

شیروانی بر تشدید نظارت‌ها بر شرکت‌های حمل‌ونقل، رانندگان، مراکز معاینه فنی سنگین و مجتمع‌های خدمات رفاهی تأکید کرد و گفت: گشت‌های این اداره کل به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مسافربری مستقر هستند.

وی گفت: سال گذشته ۱۱۰ هزار مسافر در طرح نوروزی از پایانه‌های استان جابه‌جا شدند که امسال این ظرفیت پنج درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، خط‌کشی جاده‌ها، نصب نیوجرسی و علائم راهنمایی‌ورانندگی را از جمله اقدامات راهداری برای اجرای طرح نوروزی در استان عنوان کرد.

شیروانی، گفت: سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری به‌صورت ۲۴ ساعته برای دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایت مسافران و هم‌وطنان در دسترس خواهد بود.

کد خبر 6056386

دیگر خبرها

  • حدود ۸۲ درصد زائران با وسیله نقلیه شخصی به مشهد سفر می‌کنند
  • عمر راه‌های استان بیش از ۱۵ سال است
  • انجام ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های شهرستان بیجار
  • امسال ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای بیجار انجام شد
  • پویش سراسری «چشم به راهیم» در تمامی جاده‌ های پر تردد اجرا می‌ شود
  • آغاز طرح راهداری نوروزی در جاده‌های مواصلاتی شهرستان هریس
  • ظرفیت جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان لرستان ۵ درصد افزایش می‌یابد
  • ساخت ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر
  • اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین
  • تردد از گردنه‌های شهرستان کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ