Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سالروز شهادت ثامن‌الحجج حضرت امام رضا(ع) همایش پیاده‌روی ولایت در دشتستان به مسافت ۱۵ کیلومتر از شهر برازجان تا امامزاده شاهزاده‌ ابراهیم(ع) برگزار شد. ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، در سالروز شهادت ثامن‌الحجج، امام رضا(ع) مردم ولایت‌مدار دشتستان  ظهر امروز با حضور حماسی در آیین پیاده‌روی ولایت، عشق و اخلاص خود را به امام رضا(ع) نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزاداران دشتستانی برای نشان‌دادن ولایت‌مداری و عشق و ارادت خود به ائمه اطهار(ع) در سالروز شهادت امام رضا(ع) مراسم پیاده‌روی 15 کیلومتری ولایت را برگزار کردند.

مشتاقان امام رضا (ع) به صورت کاروانی و پیاده با در دست داشتن پرچم‌ها و بیرق‌هایی به نام مبارک علی بن موسی الرضا(ع) فاصله 15 کیلومتری مسیر برازجان را به سمت امامزاده شاهزاده‌ ابراهیم(ع) را طی کردند.

امام جمعه برازجان در جمع سوگواران امام رضا(ع) در امام‌زاده شاهزاده ابراهیم(ع)  با بیان اینکه در این همایش بزرگ ولایی، مردم ارادت خود را به امتم رضا(ع) نشان دادنداظهار داشت:  110 موکب برای پذیرایی از مردم ولایت‌مدار دشتستانی در مسیر پیاده‌روی ولایت برپا شد که در مسیر 15 کیلومتری این پیاده‌روی از زائران پذیرایی کردند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار دشتستان و نهادها و دستگاه‌های مختلف در پشتیبانی از این همایش بزرگ افزود: این پیاده روی سال به سال باشکوه‌تر می‌شود به گونه‌ای که  امروز شاهد بیش از 70 تا 100 هزار نفر جمعیت در این مراسم هستیم.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.
سرهنگ جمشیدی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.
کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"