Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بهبهان گفت: حضور عظیم هر ساله مردم شهرستان بهبهان و استان‌های همجوار  در پیاده روی عظیم تا قدمگاه خورشید نشان از شکست دشمنان در جنگ نرم و فرهنگی دارد. ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، نخستین همایش شعر تا قدمگاه خورشید به مناسبت شهادت امام رضا(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، شاعران آئینی و مردم شهرستان بهبهان در تالار آفاق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت اله سید قدرت‌اله ناصری در آئین رونمایی از کتاب "تا قدمگاه خورشید"ضمن تسلیت شهادت امام هشتم شیعیان اظهار داشت: شواهد روشنی است که مسیر امام رضا(ع) از خوزستان بوده  و نعمت بزرگی است که شاهد قدمگاه خورشید هستیم.

 وی افزود: شور , شوق روحی وصف ناشدنی و اشک و ماتم جسمی هر ساله بهبهان را فرا می‌گیرد که از برکات گذر غریب الغربا از ارجان  است.

امام جمعه بهبهان ضمن غنیمت شمردن این حرکت خودجوش و عظیم تا قدمگاه خورشید بیان کرد:ما باید قدر این راهپیمایی را بدانیم زیرا این حرکت علامت شکست دشمن در جنگ فرهنگی است و به فضل خدا شاهد پیروزی در جنگ اقتصادی هستیم.

وی گفت: بهبهان در تاریخ سربلند است زیرا کم شاعر، عالم و شهید ندارد و قدمگاه امام رضا(ع) گل سر سبد این افتخارات است.

مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بهبهان در ادامه همایش گفت: بسیار خرسندیم کتاب قدمگاه خورشید با قلم استاد خیراله محمدیان به دست نماینده ولی فقیه رونمایی خواهد شد اما انتظار داریم مسئولان از نویسندگان این دیار حمایت کنند.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: کتب بسیاری وجود دارد که آثار ارزشمندی دارند اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت کافی تاکنون به چاپ نرسیده و امیدواریم مسولان به این مهم نگاه ویژه داشته باشند.

بر اساس این گزارش در آئین رونمایی از کتاب تا قدمگاه خورشید پس از رونمایی از کتاب توسط آیت اله موسوی جزایری، شاعران آئینی به شعر خوانی پرداختند.


انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد