Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس بارسلون امروز پنجشنبه اعلام کرد که یک تک تیرانداز ماهر که قصد ترور «پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا را داشت دستگیر شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری افه، پلیس اشاره داشت که این فرد که 63 سال دارد و به کار نگهبانی می‌ پردازد ، یک آرسنال از 16 سلاح مختلف در منزل خود داشت که در عملیات پلیس ، کشف و ضبط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع پلیس توضیح دادند که دستگیری این فرد هنگامی صورت گرفته که وی در یک چت در واتس آپ قصد کشتن نخست وزیر در انتقام از تصمیم گیری سانچز در نبش قبر ژنرال فرانکو دیکتاتور سابق اسپانیا را اعلام کرده بود.

به گفته پلیس، این فرد بهترین تیرانداز در باشگاه تیراندازی المپیکی است و از سال های بسیار زیادی در این باشگاه به تمرینات و مسابقات می‌ پرداخت و قادر به تغییر و ساخت سلاح های کوتاه و بلند می‌ باشد.

پلیس خاطرنشان کرد که این فرد، دیکتاتور سابق اسپانیا را بسیار دوست داشت و هنگامی که دولت سانچز قصد خود در نبش قبر فرانکو را اعلام کرد، وی به خشم آمده و شروع به جستجوی همدستانی در شبکه واتس آپ کرد تا در کشتن سانچز به وی کمک کنند و دقیقا در این چت بود که یک کاربر زن ، پلیس را از نقشه شوم این تک تیرانداز با خبر کرد که منجر به دستگیری وی شد .

منبع: فرارو

کلیدواژه: جهان سیاست اسپانیا تک تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد

به گزارش صدای ایران ا ز آناتولی،منابع وزارت امور خارجه اسپانیا به خبرنگار آنادولو اعلام کردند که ابتکار به رسمیت شناختن دولت فلسطین که پدرو سانچز نخست‌وزیر و خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه این کشور بار‌ها بیان کرده‌اند، قرار است در مدت کوتاهی محقق شود، انتظار می‌رود اسپانیا با ۴ کشور مشترکا اقدام کند.

انتظار می‌رود اسپانیا با مالت، ایرلند، اسلوونی که در بیانیه مشترک قبلی خود قول داده بودند در صورت ایجاد شرایط مناسب کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند و نروژ که حمایت خود را از این ابتکار اعلام کرده بود، وارد عمل شوند.

در این راستا، منابع اسپانیا اعلام کردند که «پس از جامائیکا، تعداد کشور‌های جهان که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ۱۴۰ کشور است. با مشارکت اسپانیا و سایر کشور‌های مذکور این تعداد به ۱۴۵ افزایش یابد».

دیگر خبرها

  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت