Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جذاب‌ترین اخبار منتشر شده در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان روز پنج شنبه ۱۷ آبان ماه را اینجا بخوانید.

امنیت امروز کشور را مدیون شهید «نور خدا» هستیم/رزمندگان اسلام در رکاب رهبری هر توطئه دشمن را خنثی می‌کنند/ ابلاغ تسلیت دفتر رهبری


قتل قهرمان پرورش اندام به ضرب گلوله


۲ میلیون و ۴۳۷ هزار و ٤٥٧ نفر با وسیله نقلیه شخصی وارد مشهد شدند/جاده‌ها مملو از زائران است


مشکلات جنگ در فتنه هم ایجاد می‌شود/اهل بیت (ع) سعی می‌کردند در مقابل فتنه‌ها بایستند و از جاری شدن آن جلوگیری کنند


دستگیری عاملان شهادت مامور ناجا


تمامی امکانات برای بازگشت زائران رضوی آماده است/ پیش بینی پنج هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت مسافران و زائران


تحولات منطقه به نفع قدرت سیاسی و اهداف ایران است


مشهد میعادگاه عاشقان ولایت/عشق به امام رضا (ع) سن و سال نمی‌شناسد


۷۰ درصد مشکلات کشور مدیریتی است نه تحریم/با نظر مثبت مجلس دلار باید حذف شود

 

 

انتهای پیام/ی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله را مشاهده کردند که احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سرش به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرده درگیر شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی ماجرا را این‌طور توضیح داد، ما در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنیم و همسایه در زیرزمین اما به‌خاطر اینکه فشار آب برای خانه ما کم بود قرار شد شریکی یک پمپ بخریم که روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ما ایجاد شد و در ادامه با ساکنان طبقه دوم که ۴ نفر بودند درگیر شدیم و در جریان این نزاع پدرم از ناحیه سر هدف ضربه قرار گرفت و پس از احساس درد به کام مرگ فرو رفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان خیلی زود ۴ مرد جوان را بازداشت کردند اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند.

سردار گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

کد خبر 6081009

دیگر خبرها

  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • ایران به دنبال تثبیت یک «عادی جدید» در منطقه/ اهداف ایران در حمله سنجیده و منطقی بود
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول