Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کومیته تیمی بانوان کشورمان در گام نخست مسابقات جهانی مقابل تیم سنگال به برتری دست یافت. ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ ورزشی رزمی ورزش زنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم از بیست‌وچهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان امروز (پنجشنبه) در سالن 15 هزار نفری «ویزینک» مادرید اسپانیا با راهیابی تیم کاتای مردان کشورمان به دیدار رده‌بندی، حذف تیم کاتای بانوان کشورمان، برتری کومیته تیمی بانوان در گام نخست و استراحت کومیته تیمی مردان در دور نخست پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کومیته تیمی بانوان تیم کشورمان در دور نخست به مصاف تیم سنگال رفت و با برتری 2 بر صفر حریف هلند در دور دوم شد. در این دیدار پگاه زنگنه و حمیده‌عباسعلی مقابل رقبای خود به برتری 2 بر صفر دست یافتند و جدال رزیتا علیپور و کاراته‌کا سنگالی نیز به تساوی صفر-صفر رسید. فاطمه چالاکی عضو چهارم تیم کومیته تیمی بانوان نیز در این دیدار به میدان رفت.

شاگردان ستاره موسوی در دور دوم مسابقات فردا(جمعه) به مصاف تیم هلند خواهند رفت. 

اما تیم کومیته تیمی مردان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات امروز(پنجشنبه) در گام نخست استراحت کردند و فردا در دور دوم به مصاف تیم ارمنستان خواهند رفت. 

ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، سامان حیدری، صالح اباذری، علی اصغر آسیابری و مهدی خدابخشی ترکیب تیم کومیته تیمی کشورمان را در این مسابقات تشکیل می‌دهند و هدایت آنها نیز برعهده شهرام هروی است. 

اما در کاتا تیمی مردان نیز تیم کشورمان متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون پس از برتری 4 بر یک مقابل روسیه و شکست 5 بر صفر مقابل اسپانیا، باتوجه به فینالیست شدن میزبان مسابقات در جدول شانس مجدد به مصاف کویت رفت و با برتری 3 بر 2 مجوز حضور در دیدار رده‌بندی را کسب کرد. 

ملی‌پوشان کشورمان برای کسب نشان برنز روز یکشنبه 20 آبان ماه به مصاف تیم کاتای ترکیه خواهند رفت.

تیم کاتا بانوان نیز متشکل از  الناز تقی‌پور، شادی جعفری‌زاده و نجمه قاضی‌زاده پس از برتری 4 بر یک مقابل بلاروس در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر مغلوب ترکیه شد و با توجه به شکست این تیم مقابل ژاپن از دور مسابقات کنار رفت. 

انتهای پیام/ 

R1434/P1351/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی